Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

Εισπρακτικές και τρόπος απαλλαγής από αυτές

Όλοι όσοι ενοχλούνται από τις απαράδεκτες πρακτικές των εισπρακτικών, αντί να κλαίγονται και να κλείνουν τα τηλέφωνα μπορούν απλά να διαβάσουν το νόμο:
1) Οι εταιρείες υποχρεώνονται να μην τηλεφωνούν στους οφειλέτες για περισσότερες από δύο φορές μέσα σε χρονικό διάστημα ενός μηνός. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο οφειλέτης να δηλώσει κατά τη δεύτερη τηλεφωνική ενόχληση, ότι δεν επιθυμεί περαιτέρω ενημέρωση.

2) Απαγορεύεται η εισπρακτική εταιρεία να ενοχλεί συγγενείς του ο
φειλέτη, να προσεγγίζει γείτονες, τον εργοδότη ή μέλη της οικογένειάς του
3) Η επικοινωνία της εισπρακτικής με τον οφειλέτη θα πρέπει να γίνει μόνο στις εργάσιμες ημέρες και από τις 09:00 το πρωί έως τις 20:00 το απόγευμα.

Να ρωτάτε λοιπόν όνομα και εταιρία στην αρχή της συνομιλίας και να παρακαλάτε να παραβούν τον νόμο. Τα πρίστιμα και οι αποζημιώσεις είναι μπόλικες..

Επίσης
4) Η επικοινωνία καταγράφεται και τηρείται από τις εισπρακτικές για τουλάχιστον τρεις μήνες προκειμένου να ελέγχεται η παραβίαση του νόμου σε περίπτωση καταγγελίας. Το περιεχόμενο της καταγραφής δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη.

Άρα... μπορείτε άνετα να ρίξετε δυο Γαλλικά αντί να ακούτε μόνο!

Η καλύτερη άμυνα είναι η γνώση, στην άγνοιά μας στηρίζονται και τα κάνουν αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου