Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

Με φόρα ο Φέτελ!


Με φόρα ο Φέτελ!
Με τη στρατηγική να παίζει τον κύριο ρόλο στο εναρκτήριο γκραν πρι της σεζόν ο Σεμπάστιαν Φέτελ μετέτρεψε την πολ ποζίσιον σε καρό σημαία. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χάμιλτον, ενώ ο Βιτάλι Πετρόφ συμπλήρωσε το πόντιουμ.


Την περσινή αρνητική παράδοση ήθελε να σπάσει ο Σεμπάστιαν Φέτελ και το έκανε από το πρώτο κιόλας γκραν πρι. Ο Γερμανός κατάφερε να εκμεταλλευτεί την πολ ποζίσιον και να πάρει την καρό σημαία, οδηγώντας την κούρσα σχεδόν σε όλους τους γύρους.

Ο Φέτελ δεν φάνηκε να έχει κάποιον αντίπαλο, αφού κανένας πιλότος δεν κατάφερε να φτάσει τον ρυθμό του. Η Red Bull είχε επιλέξει στρατηγική δύο πιτ στοπ για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή γεγονός που αποτέλεσε κλειδί.

Εκπληκτική ήταν η απόδοση του Βιτάλι Πετρόφ, ο οποίος ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο. Ο Ρώσος πιλότος δικαίωσε τον Ερίκ Μπουγιέ, ο οποίος του έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία, ανανεώνοντας το συμβόλαιο του. Ο Πετρόφ εκκίνησε έκτος, ωστόσο παίρνοντας την κατάλληλη θέση κατάφερε να βρεθεί τέταρτος. Έπειτα η σωστή στρατηγική της Renault με τα δυο πιτ στοπ, έδωσαν το πρώτο βάθρο στον πιλότο.

Ο κακός του δαίμονας…

Στον τελευταίο αγώνα της περσινής σεζόν έβλεπε το πίσω μέρος της Renault και με τον ίδιο τρόπο έμελε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός έκανε μια πολύ κακή εκκίνηση, χάνοντας θέσεις, ωστόσο ο πιλότος της Ferrari κατάφερε να ανέβει στην τέταρτη θέση, στην οποία και κόλλησε πίσω από τον Renault.

Σταθερός και τυχερός!

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον, θέση από την οποία και εκκίνησε. Ο Βρετανός είχε επιλέξει στρατηγική δύο πιτ στοπ. Ο Βρετανός πιλότος, αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιο του, καθώς στο κάτω μέρος κάποιο εξάρτημα είχε πέσει με αποτέλεσμα να σέρνεται στην πίστα. Οι μηχανικοί της McLare ενημέρωσαν τον Βρετανό να είναι προσεκτικός με το μονοθέσιο του και έτσι κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου