Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Η συνεντευξη τυπου για την «νεα παραγκα» του Ελληνικου ποδοσφαιρου

troktiko   kougias Η συνεντευξη τυπου για την νεα παραγκα του Ελληνικου ποδοσφαιρουΟ Αλέξανδρος Κούγιας τοποθετείται για την πολύκροτη υπόθεση που ταράζει τα νερά του ελληνικού ποδοσφαίρου τις τελευταίες ημέρες, ρίχνοντας φως σε σκοτεινές και άγνωστες, μέχρι πρότινος, λεπτομέρειες.
Περίφημες κασέτες, ηχητικά ντοκουμέντα, σκάνδαλο στο ελληνικό ποδόσφαιρο…

Ο γνωστός ποινικολόγος, Αλέξανδρος Κούγιας, παραχωρεί συνέντευξη Τύπου στην οποία τοποθετείται για την υπόθεση των περιβόητων κασετών που παρέδωσε στην Εισαγγελία, προχωρώντας σε αποκαλύψεις.
Ακολουθεί αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου του Αλέξανδρου Κούγια:
«Θέλω να σας εξηγήσω γιατί επέλεξα τη σημερινή ημέρα και το συγκεκριμένο τρόπο. Η σημερινή ημέρα είναι η ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου γιατί σαν σήμερα γεννήθηκε ο γιος μου. Επέλεξα το σημείο γιατί ο μοναδικός λόγος που κάνω αυτή την παρέμβαση, για την ιδιότητά μου ως προέδρου της ομάδας της περιφέρειας και η οποία της ψυχρής επιλογής μιας εγκληματικής οργάνωσης, συνεχίζει, ενώ είναι το υγιέστερο ποδοσφαιρικό δημιούργημα, δε χρωστάει, έχει καταπληκτικό υλικό, δεν έχει , βολοδέρνει σε αυτό το βόθρο της Γ’ Εθνικής μόνο καιμόνο επειδή προωθούνται ομάδες στη Β’ που θα αποτελέσουν τετράγωνα στο στοίχημα και για να μην μπω στη Superleague.
Τα στοιχεία που θα σας παραθέσω είναι δύο σελίδες. Είναι πιστή απομαγνητοφώνηση 2 cd που έφτασαν στο γραφείο μου πριν 15 μέρες και που παρέδωσα το πρώί στην προϊσταμένη της Εισαγγελίας Αθηνών κ. Ράικου που ανταποκρίθηκε και έδωσα κατάθεση 2 ωρών στον κύριο Κορρέ.
Θέλω να σας μιλήσω για ένα τρομερό κύκλωμα που καθορίζει ποιο διαιτητές θα παίξουν σε όλα τα πρωταθλήματα και ποιες ομάδες θα ανέβουν από την Β στην Α Εθνική.
Μέχρι σήμερα ανέφερα λεπτομέρειες για το τι έκανε βη Ηλιούπολη. Έκανα καταγγελίες γιατί στα τελευταία παιχνίδια της Παναχαϊκής οριζόντουσαν διαιτητές που μας κατακρεουργούσαν και χάσαμε την άνοδο για ένα βαθμό.
Όποιο και να είναι το κύκλωμα πιστεύω ότι θα πάψει να υπάρχει από σήμερα εκτός εάν δεν υπάρχει κυβέρνηση σε αυτή τη χώρα».
Ο κ. Αχιλλέας Μπέος έκανε απόπειρα δωροδοκίας στον κ. Δαλούκα πριν από τον αγώνα Άρης-Παναθηναϊκός. Πριν από τον αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός προσπάθησε να πλησιάσει τον διαιτητή του αγώνα.
Μετά το αποτέλεσμα του αγώνα και τη συμπεριφορά του Ιταλού διαιτητή, ο κ. Μπέος διηγείται ότι συνάντησε τον Δαλούκα και τί του είπε. Το αμέσως επόμενο κομμάτι αφορά το τι προηγήθηκε του αγώνα Άρης-Παναθηναϊκός, ότι τον είχε βάλει να του υποσχεθέι ότι
Διηγείται τι έκανε στο ημίχρονο του αγώνα. Ξέχασα να πω ότι πριν από το παιχνίδι αυτό (σ.σ. την προηγούμενη ημέρα), ότι μπροστά στη γυναίκα του Δαλούκα τον απείλησε ότι αν σφυρίξει όπως είχαν πει ότι θα έρθουν Ρώσοι Ρουμάνοι και Βούλγαροι.
Είχα να δω τον κ. Πατέρα 10 χρόνια. Είμαι περήφανος και αυτοδημιούργητος άνθρωπος. Όμως ήταν τύχη για μένα να μου ανατεθεί η υπεράσπιση του κ. Δαλούκα. Θέλω να σας πω ότι αμέσως μόλις μου έστειλαν τις κασέτες το μυαλό μου πήγε στον κ. Πατέρα. Νόμιζα ότι με επέλεξε. Μόλις ήρθαν οι κασέτες, τις παρέλαβαν 3 συνεργάτες μου, διέκοψα δικαστήριο επικοινώνησα και πήγα στον Πατέρα. Αιφνιδιάστηκε.. Του είπα ότι έχω στα χέρια μου cd και του είπα ότι πιστεύω ότι μου τα έστειλε αυτός. Τις ακούσαμε μαζί. Του είπα ότι ως πρώην πρόεδρος της SL και του Παναθηναίκού να κάνει μία συν Τύπου. Δε μου έδωσε σαφή απάντηση αλλά η συμπεριφορά του με απογοήτευσε. Δεν έκανε τίποτα.

Πήγα στον κ. Πιλάβιο. Του είπα ότι γνωρίζω ότι υπάρχει και μία άλλη κασέτα που υπάρχει μία συνομιλία για το ίδιο θέμα. Αλλά και εκεί δεν έγινε τίποτα.

Είναι ήττα να μην το κάνει ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΟ ή της ΕΠΟ και να το κάνει ο πρόεδρος της Παναχαϊκής.
Ακολουθεί το απομαγνητοφωνημένο υλικό

Το είπε, το παραδέχεται ο Δαλούκας. Μίλησε με αυτόμν και τα είχε συμφωνήσει αυτά. Όχι του είπα. Έχεις βγει εκτεθειμένος. Εγώ εκείνη την εποχή είμαι στην Ιταλία με την ομάδα μου. Ακου να δει, έχω μερικούς ανθρώπους, μήπως βρούμε άκρη. Είναι νέος διαιτητής θέλει να κάνει καριέρα. Του είπα. Βαγγέλη. Ξέχασέ το, ψάξτο μόνος, την Τετάρτη το βράδυ με παίρνει τηλ τρελαμένος. Μου λέει θα σου πω. Αυτό με τον Δαλούκα. Τρελάθηκα. Του λέω Βαγγέλη από που και ως που. Σκέφτεσαι να μη σε έπαιρνα νόμιζες ότι
Θέλω να σε δω … Τι μαλακία έχεις κάνει; Πάω στο Βόλο. Το μ…. δεν πήρε τα λεφτά. Του λέω τελειώσαμε. Δε θέλω καλημέρα. Ξέρω πως χειρίζονται τα πράγματα. Ξέρεις τι θα έλεγα στον Βαγγέλη. Δώστου τα 200.000.
Αυτή είναι Η δεύτερη είναι χυδαιότερη και αποκαλύπτει με τι επικίνδυνους ανθρώπους έχει μπλέξει το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Του λέω ότι βάλε τον Δαλούκα. Ο οποίος Δαλούκας θα παίξει έδρα. Τα σπόρια θα τα δώσει στον Άρη. Τον παίρνω τηλέφωνο για ένα συγκεκριμένο πράγμα. Θα βοηθησεις; Δε θέλω να κάνεις έγκλημα. Ό,τι μου πεις. Του λέω πρόσεχε γιατί θα γίνει της πουτ…
Πάω στον Βόλο. Πρόσεξε μπροστά στη γυναίκα. Φεύγεις για Θεσσαλονίκη. Πρόσεξε καλά. Τον παίρνω στο ημίχρονο. Δεν απαντά. Τον παίρνω το βράδυ του είπα ότι γαμ… Είσαι μουν…
Όταν τον πήρα στην Πολωνία του είπα μη με εκθέσεις γιατί θα έρθουν Ρώσοι Βούλγαροι Ρουμάνοι και δεν μπορώ να τους ελέγξω. Του είπα θα βγει κόσμος και δε θα μπορώ να βγω μπροστά.
Εγώ κάνω έκκληση στον Πρόεδρο της Κυβερνήσεως, να το πάρει προσωπικά το θέμα. Τουλάχιστον 5.000.000 κόσμος. Βρίσκεται σε αδίστακατα χέρια από το 1996 από την πρώτη παράγκα.
Πουλάει προστασία. Ο επιτυχημένος, γιατί επιτυχημένος στην Ελλάδα είναι ο κακοποιος. Όπως έγινε με τον Κόκκαλη και την παράγκα, πουλάνε προστασία, τον παγιδεύουν και μετά τον εκβιάζουν. Αυτό κάνει και ο κ. Μαρινάκης. Κανονικά σε 5′ από τώρα δεν πρέπει να υπάρχει η ΚΕΔ. Από εδώ και πέρα ο ρόλος μου τελείωσε. Δεν πρόκειται να ξαναμιλήσω για αυτό το θέμα.
Έχω την άποψη ότι σήμερα ο κόσμος κατάλαβε τα πάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου