Πύλες κλειστούς συστήματος σε σταθμούς ΗΣΑΠ και Μετρό σκέφτεται πολύ σοβαρά να εγκαταστήσει η κυβέρνηση παράλληλα με την εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου που έχει δοθεί προς διαβούλευση.Πύλες κλειστούς συστήματος σε σταθμούς ΗΣΑΠ και Μετρό σκέφτεται πολύ σοβαρά να εγκαταστήσει η κυβέρνηση παράλληλα με την εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου που έχει δοθεί προς διαβούλευση.
Ακόμη, το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθεί διαχωρισμός σε ζώνες των αστικών διαδρομών το οποίο μεταφράζεται σε τσουχτερά εισιτήρια για τα προάστια ενώ αντίθετα πιο φτηνά για τις περιοχές του κέντρου.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Το Βήμα, η κυβέρνηση μέσω του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) ελπίζει να πραγματοποιήσει δομικές αλλαγές στον κλάδο των αστικών συγκοινωνιών με δύο τύπους κομίστρων.
Πρόκειται για δύο "έξυπνες κάρτες", το πολλαπλό και την κάρτα στις οποίες όπως αναφέρει η προκήρυξη "θα αποθηκεύονται όσα δεδομένα του κομίστρου και της χρήσης του απαιτούνται για την εφαρμογή των προϊόντων κομίστρου που θα επιλέγει ο ΟΑΣΑ".
Σε κάθε επιβίβαση ο πολίτης θα πρέπει να επικυρώνει την κάρτα του και στην είσοδο και στην έξοδο.
Όσον αφορά το πολλαπλό πρόκειται για μια "'εξυπνη κάρτα χωρίς μικροεπεξεργαστή, στην οποία θα αποθηκεύονται, για παράδειγμα χρηματική αξία, χρόνος ή αριθμός μετακινήσεων".
Από την άλλη πλευρά, η Κάρτα φέρει πάνω της μικροεπεξεργαστή που θα πραγματοποιεί διάφορα προϊόντα κομίστρου, όπως απεριορίστων διαδρομών, μεγάλης διάρκειας ή μεγάλης αποθηκευμένης αξίας. Επίσης, η Κάρτα θα αντικαταστήσει τις σημερινές κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
Η πληρωμή των δύο προαναφερθέντων καρτών θα μπορεί να γίνεται μεταξύ των άλλων και μέσω διαδικτύου αλλά και SMS και στην περίπτωση αγοράς καρτών με μήνυμα στο κινητό, οι επιβάτες θα δείχνουν στον ελεγκτή τα κινητά τους.
Στα λεωφορεία, τρόλεϊ και Τραμ οι επιβάτες θα ακυρώνουν τα εισιτήρια σε ψηφιακό, τερματικό μηχάνημα ενώ σε Μετρό και ΗΣΑΠ θα επικυρώνουν -όπως προαναφέρθηκε- την κάρτα κατά την είσοδο και την έξοδο τους.
Στο δημοσίευμα αναφέρεται πως το Κέντρο Διαχείρισης θα ελέγχει το σύστημα ενώ σε αυτό θα περιλαμβάνεται η "ανάλυση απάτης", αλλά και "μαύρη λίστα".
Τέλος, προβλέπεται πως στο μέλλον θα συσταθούν:
5 κέντρα διαχείρισης για κάθε συγκοινωνιακό φορέα
83 κέντρα διαχείρισης για τα αμαξοστάσια και τους σταθμούς
120 επικυρωτικά μηχανήματα των σταθμών του τραμ
456 πύλες στον ηλεκτρικό (368 κανονικές, 88 ΑΜΕΑ)
550 πύλες στο μετρό
7.814 επικυρωτικά μηχανήματα για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ
Σύμφωνα με την εφημερίδα Το Βήμα, η κυβέρνηση μέσω του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) ελπίζει να πραγματοποιήσει δομικές αλλαγές στον κλάδο των αστικών συγκοινωνιών με δύο τύπους κομίστρων.
Πρόκειται για δύο "έξυπνες κάρτες", το πολλαπλό και την κάρτα στις οποίες όπως αναφέρει η προκήρυξη "θα αποθηκεύονται όσα δεδομένα του κομίστρου και της χρήσης του απαιτούνται για την εφαρμογή των προϊόντων κομίστρου που θα επιλέγει ο ΟΑΣΑ".
Σε κάθε επιβίβαση ο πολίτης θα πρέπει να επικυρώνει την κάρτα του και στην είσοδο και στην έξοδο.
Όσον αφορά το πολλαπλό πρόκειται για μια "'εξυπνη κάρτα χωρίς μικροεπεξεργαστή, στην οποία θα αποθηκεύονται, για παράδειγμα χρηματική αξία, χρόνος ή αριθμός μετακινήσεων".
Από την άλλη πλευρά, η Κάρτα φέρει πάνω της μικροεπεξεργαστή που θα πραγματοποιεί διάφορα προϊόντα κομίστρου, όπως απεριορίστων διαδρομών, μεγάλης διάρκειας ή μεγάλης αποθηκευμένης αξίας. Επίσης, η Κάρτα θα αντικαταστήσει τις σημερινές κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
Η πληρωμή των δύο προαναφερθέντων καρτών θα μπορεί να γίνεται μεταξύ των άλλων και μέσω διαδικτύου αλλά και SMS και στην περίπτωση αγοράς καρτών με μήνυμα στο κινητό, οι επιβάτες θα δείχνουν στον ελεγκτή τα κινητά τους.
Στα λεωφορεία, τρόλεϊ και Τραμ οι επιβάτες θα ακυρώνουν τα εισιτήρια σε ψηφιακό, τερματικό μηχάνημα ενώ σε Μετρό και ΗΣΑΠ θα επικυρώνουν -όπως προαναφέρθηκε- την κάρτα κατά την είσοδο και την έξοδο τους.
Στο δημοσίευμα αναφέρεται πως το Κέντρο Διαχείρισης θα ελέγχει το σύστημα ενώ σε αυτό θα περιλαμβάνεται η "ανάλυση απάτης", αλλά και "μαύρη λίστα".
Τέλος, προβλέπεται πως στο μέλλον θα συσταθούν:
5 κέντρα διαχείρισης για κάθε συγκοινωνιακό φορέα
83 κέντρα διαχείρισης για τα αμαξοστάσια και τους σταθμούς
120 επικυρωτικά μηχανήματα των σταθμών του τραμ
456 πύλες στον ηλεκτρικό (368 κανονικές, 88 ΑΜΕΑ)
550 πύλες στο μετρό
7.814 επικυρωτικά μηχανήματα για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου