Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Δαλούκας κατά Μαρινάκη με δικηγόρο τον Κούγια

Νομική υποστήριξη στο δικηγορικό γραφείο του Αλέξη Κούγια ζήτησε ο διαιτητής Γιώργος Δαλούκας με αφορμή της δηλώσεις του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλη Μαρινάκη, μετά τον καταλογισμό του πέναλτι στην αναμέτρηση Άρης-Παναθηναϊκός. Ο Βολιώτης ρέφερι σκοπεύει να ακολουθήσει τη δικαστική οδό, καταθέτοντας μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση αν προκύψουν επαρκή στοιχεία.

Όπως δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό Sentra FM ο Αλέξης Κούγιας "ο κ. Δαλούκας έχει ανάγκη από νομική υπεράσπιση όπως έχει κάθε Έλληνας πολίτης. Ο κάθε πολίτης έχει υποχρεώσεις αλλά και δικαιώματα. Ένα από αυτά είναι το να μην θίγουν την τιμή και την υπόληψή του και να σέβονται την προσωπική του αξιοπρέπεια. Το δελτίο Τύπου που έστειλα σε όλα το ΜΜΕ λέει ότι ανέθεσε στο γραφείο μας να ελέγξουμε όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις είτε τις προσωπικές, είτε τις κρίσεις μέσα σε εφημερίδες και ΜΜΕ. Να δούμε αν αυτές οι τοποθετήσεις ή τα δημοσιεύματα θίγουν την τιμή και την υπόληψή του -με την έννοια που ορίζει ο ποινικός νόμος- και αν την θίγουν να προβούμε σε μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμηση, να κάνουμε αγωγές και να ζητήσουμε οικονομικές αποζημιώσεις. Ο κ. Δαλούκας αισθάνθηκε την ανάγκη να προχωρήσει νομικά γιατί είναι σαν και μένα. Ξαφνικά, ενώ πριν από μια εβδομάδα ήταν ένας φέρελπις και διεθνής διαιτητής, που εθεωρείτο ότι αυτός μαζί με μερικούς άλλους αποτελεί εγγύηση αξιοπιστίας για κάθε αγώνα, ήρκησε ένα αμφισβητούμενο σφύριγμα που χρειάστηκε να μελετηθεί επί ώρες στην τηλεόραση, από κάποιους ειδικούς, για να προσβληθεί η τιμή του. Ορισμένοι από αυτούς ειδικούς μάλιστα -που ξέρουμε πώς και τι έχουν σφυρίξει και πως ανέβηκαν στην ιεραρχία της διαιτησίας- ξαφνικά βγαίνουν με ύφος καθηγητή, έχοντας την φάση σε ριπλέι, και κρίνουν ανάλογα με ποια συμφέροντα που εξυπηρετούν και τα θέλω του σπόνσορά τους.
Ο κ. Δαλούκας λοιπόν έχει το δικαίωμα να πει ότι: “Ξέρετε κάτι; Θέλετε να πείτε ότι έκανα λάθος; Θέλετε να πείτε ότι δεν είμαι καλός διαιτητής; Μπορείτε να το πείτε. Αν υπονοείτε όμως ότι εκ προθέσεως σφύριξα πέναλτι, αυτό θίγει την τιμή και την υπόληψή μου. Αν πείτε ότι εκ προθέσεως την περασμένη χρονιά ευννόησα κάποια ομάδα και πήρε το πρωτάθλημα, αυτό θίγει την τιμή και την υπόληψή μου. Δεν έχει σημασία αν είμαι καθηγητής μια σχολής. Σημασία έχει ότι έχω μια οικογένεια, έχω παιδιά, έχω κοινωνικό περιβάλλον. Το όνομά μου ταυτίστηκε με κάτι “βρώμικο”, και αν κρίνει το δικαστήριο ότι καλώς με βρώμισαν, θα το δεχθώ. Έχω, όμως το δικαίωμα να πάω στα δικαστήρια, να μηνύσω όποιον με συκοφαντεί και να καταθέσω αγωγή ζητώντας να αποζημιωθώ”.
Δεν μιλάμε όμως μόνο για τα ΜΜΕ. Μιλάμε και για προσωπικές τοποθετήσεις. Για αυτό και ο κ. Δαλούκας να κινηθεί κυρίως απέναντι στον κ. Μαρινάκη. Θα πρέπει ο κ. Μαρινάκης και ο κάθε κ. Μαρινάκης, να προσέχει. Γιατί όταν είσαι πρόεδρος του Ολυμπιακού, είσαι ανώτερος από τον πρωθυπουργό της χώρας. Το ίδιο ισχύει και για τον Παναθηναϊκό, για τον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ. Ό,τι λες, είναι πολύ σημαντικό. Την άλλη μέρα θα το μελετήσουν πέντε εκατομμύρια άνθρωποι. Στατιστικά, τόσοι είναι οι Έλληνες που έχουν οποιαδήποτε επαφή με εφημερίδες καθημερινά. Ο κ. Μαρινάκης λοιπόν “πουλάει”, γιατί αν δεν “πουλούσε”, δεν θα τον έπαιζαν. “Πούλησε”, έπαιξε, δήλωσε... και τώρα θα κληθεί να αποδείξει αυτά που είπε. Αυτό ισχύει για οποιονδήποτε έκανε τοποθετήσεις.
Θα μελετήσουμε όλα τα δημοσιεύματα. Θεωρώ τιμή μου που με επέλεξε ο κ. Δαλούκας. Κάτι δείχνει αυτό, γιατί εγώ δεν είμαι ο άνθρωπος που λατρεύουν οι διαιτητές. Είναι πολύ τιμητικό για μένα. Βέβαια μου εξήγησε τους λόγους, αλλά δεν είναι ανάγκη να τους πω. Ο κόσμος ξέρει γιατί με επιλέγουν εμένα ως δικηγόρο. Με επιλέγουν κυρίως, αυτοί που είναι εντελώς αστήρικτοι. Που όλη η κοινωνία είναι εναντίον τους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου