Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!

Την Πέμπτη που πέρασε, ετυχε να γυρναω απο Πάτρα έχοντας μαζι το ποδήλατο μου με χαλασμενο πετάλι και κουβαλώντας σε σακίδιο φωτογραφικό εξοπλισμό αξιας περιπου 1.300 ευρω.

Για προσωπικους λογους αναγκάστηκα να μπω στον ΗΣΑΠ στον σταθμο Ηρακλειο.
Απο εκει θα έμπαινα στο μετρο στον σταθμο Αττικη οπου θα κατεβαινα στο σύνταγμα για να συνεχισω με το ποδήλατο μου μεχρι το σπιτι μου.

Φτάνοντας Αττικη μετα απο αρκετη ταλαιπωρια, και καθως κατευθύνθηκα προς την κοκκινη γραμμη του μετρο, έχοντας το μικρο ποδήλατο μου στο χερι, ενας αστυνομικός του σταθμου με σταματησε για να μου απαγορεψει να μπω στο τρενο (Κατι το οποιο ειχα ξανακανει πολλες φορές λογω εργων στον ΗΣΑΠ). Του απαντησα πως θα έπαιρνα το μετρό για 2 στασεις και πως γυρνουσα απο ταξιδι.
Μου απαντησε πως ειναι δικο μου θεμα το πως θα φτασω σπιτι μου και να κοψω τον λαιμο μου.
Ενοχλημενος του απαντησα πως πρεπει να εξυπηρετηθω καθως δεν υπαρχει αλλος τροπος να φτασω σπιτι (Κατι τι οποιο θα συνεβαινε αν η γραμμη του ΗΣΑΠ δεν ηταν κομμενη). Τελος, μετα απο διαπληκτισμό με τον αστυνομικο κ την σταθμάρχη, αναγκάστηκα να παω απο Αττικη, μεχρι μεγαρο μουσικης κάνοντας ποδήλατο με χαλασμενο πεταλ, 10:00 το βραδυ με τον βαρύ-ακριβο εξοπλισμο στην πλατη και φυσικα περνώντας απο τις ποιο κακόφημες περιοχες της Αθηνας με τεραστιο άγχος και θέτοντας σε κινδυνο την ακεραιότητα μου.
Τελος χρειαστηκα 2 ωρες απο Ηρακλειο μεχρι Μεγαρο μουσικης.
Πριν το συμβαν, ενας Security στον ΗΣΑΠ μου ειχε πει να χρησιμοποιησω το Μετρο για το τμημα Μοναστιρακι-Αττικη, ακομα και με ποδηλατο.
Για αλλη μια φορα διαπιστωνω πως σ'αυτην την χωρα δν λειτουργει τιποτα, δεν δειχνει κανεις κατανοηση για τιποτα και οι υπηρεσιες λειτουργουν ΟΠΩΣ ΝΑΝΑΙ. Εκεινο το βραδυ ζηλεψα τις Ευρωπαικες χωρες οσο τιποτα. Γιατι το ελλαδισταν δεν θα γινει ποτε Ευρωπη...ουτε απο πλευρας υπηρεσιων, ουτε απο πλευρας πολιτων......

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου