Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ευτυχισμένος κύριος Πάντελιτς



Ο Σέρβος επιθετικός μίλησε στους συμπατριώτες του για τα πρώτα συναισθήματα που αποκόμισε με την παρουσία του στον Ολυμπιακό και δήλωσε δικαιωμένος για την επιλογή του.
Ο Μάρκο Πάντελιτς τόνισε πως είναι ευτυχισμένος στον Πειραιά, αναφέρθηκε στην σχέση του με τα αντίπαλα δίχτυα και στους «φίλους» του στου Ρέντη.
Αναλυτικά:
«Όλα είναι υπέροχα εδώ. Πιστεύω πως δεν θα μπορούσα να έχω κάνει καλύτερη επιλογή το καλοκαίρι. Ο σύλλογος είναι υπέροχος, ο κόσμος είναι υπέροχος, ο προπονητής εμπνέει το σεβασμό και υπάρχουν ποιοτικοί παίκτες στην ομάδα. Εγώ είμαι πάντα διψασμένος για γκολ και στο ματς με τον Αστέρα με τροφοδότησαν εξαιρετικά. Απολαμβάνω κάθε στιγμή και αυτό βγαίνει στο γήπεδο. Είναι σημαντικό να κερδίζει η ομάδα για να πετύχουμε τον μεγάλο μας στόχο που είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Το σημαντικό είναι ότι νιώθω δυνατός για κάθε πρόκληση», τόνισε ο 32χρονος φορ.

Για το γκολ που πέτυχε απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης ανέφερε: «Είμαι χαρούμενος που συνέχισα το σερί μου στα γκολ στο ελληνικό πρωτάθλημα, κάτι που με ικανοποιεί ιδιαίτερα. Θεωρώ πως είναι πολύ καλό τόσο για εμένα, όσο και για τον Ολυμπιακό να σκοράρω. Στο παιχνίδι κατάφερα και βρέθηκα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος, μπόρεσα και πήρα την κεφαλιά και πέτυχα το γκολ. Πιστεύω πως ήταν μια σπουδαία στιγμή για εμένα και το πανηγύρισα με την καρδιά μου».

Τέλος, για τις προσωπικές σχέσεις με τους συμπαίκτες του ανέφερε: «Με όλους τους συμπαίκτες μου έχω καλές σχέσεις, αλλά τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο μου τον περνώ με τον Αβραάμ Παπαδόπουλο και τον Τοροσίδη. Για την επιτυχία της ομάδας είναι απαραίτητο να υπάρχει καλό κλίμα στην ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου