Οι χρήστες λαμβάνουν "φουσκωμένους" λογαριασμούς, κυρίως από SMS, τα οποία χρεώνονται υπέρμετρα.
Τα ανυποψίαστα "θύματα" έκαναν το λάθος να απαντήσουν σε μηνύματα με ποικίλο περιεχόμενο και από τη στιγμή εκείνη έχει αρχίσει ο Γολγοθάς τους, καθώς το κινητό τους κατακλύζεται καθημερινά από δεκάδες μηνύματα και ο χρήστης είτε τα ανοίξει είτε όχι, χρεώνεται με αποτέλεσμα η μηνιαίος λογαριασμός του κινητού του να έχει αυξηθεί σημαντικά έως υπέρμετρα.
Τους τελευταίους έξι μήνες έχουν καταγραφεί εκατοντάδες επώνυμες καταγγελίες πολιτών, τόσο σε εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, όσο και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Πολίτη. Το θέμα έχει πάρει διαστάσεις και έχει απασχολήσει τη δικαιοσύνη, αλλά και τη Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της αστυνομίας, που ερευνά την υπόθεση, ύστερα από εντολή της εισαγγελίας πρωτοδικών Αθηνών.
Το θέμα αυτό είχε απασχολήσει και παλαιότερα την ΕΕΤΤ, σύμφωνα με τον κανονισμό δεοντολογίας της οποίας, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρίες είναι υποχρεωμένες όχι μόνον να αναρτούν στις προωθητικές τους ιστοσελίδες τους όρους χρέωσης της υπηρεσίας, αλλά και το τηλέφωνο εξυπηρέτησης των καταναλωτών και την επωνυμία της εταιρείας. Οι πληροφορίες αυτές θα έπρεπε να είναι ευδιάκριτες και άμεσα προσβάσιμες από τον καταναλωτή χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος να τις αναζητήσει. Όμως οι εξαπατηθέντες παρά το μαραθώνιο στον οποίο επιδόθηκαν, δεν κατάφεραν να έρθουν σε επαφή με κάποιον από τους υπεύθυνους των εταιριών.
Από την πλευρά τους οι μεγάλες εταιρίας κινητής τηλεφωνίας σημειώνουν ότι δεν έχουν καμία απολύτως σχέση και ότι απλώς οι ίδιες αποτελούν το μέσο για να έλθει ο συνδρομητής σε επαφή με τις εταιρίες "φαντάσματα" και να δεχθεί τα συγκεκριμένα μηνύματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου