Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

«Ποτέ σε Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό»

Ο Αντρέ Βιεϊρίνια έδωσε συνέντευξη στη χώρα του όπου μίλησε για τον αποκλεισμό του ΠΑΟΚ από την ΤΣΣΚΑ και για τον στόχο του κυπέλλου, ενώ αποκάλυψε ότι εάν φύγει από τον ΠΑΟΚ δεν πρόκειται να πάει σε καμία άλλη ομάδα της Ελλάδας.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Πορτογάλος στην «O Jogo»:

Για το παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ:

«Είναι κρίμα που δεν προκριθήκαμε, γιατί θα ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή. Όχι μόνο επειδή θα έπαιζα αντίπαλος με την Πόρτο, αλλά περισσότερο γιατί πιστεύω ότι η ομάδα μου άξιζε να συνεχίσει. Το ευρωπαϊκό όνειρο του ΠΑΟΚ τελείωσε και για μας πλέον έρχεται το στοίχημα του κυπέλλου».

Για το ενδεχόμενο μεταγραφής σε Παναθηναϊκό ή Ολυμπιακό:

«Έχω ακούσει για αυτό, αλλά το θεωρώ αδύνατο. Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, που είναι υπέροχοι, κάτι τέτοιο θα το θεωρούσαν προδοσία και για αυτό εάν φύγω θα φύγω σε άλλη χώρα».

Για το που θα ήθελε να παίξει:

«Αν και θα ήθελα να έχω την εμπειρία ενός πρωταθλήματος όπως το ισπανικό, το αγγλικό ή το ιταλικό, δεν πιστεύω και πολλά για αυτό το ενδεχόμενο και κυρίως δεν θέλω να ζω με αυταπάτες, αλλά με αυτό που έχω. Η πραγματικότητα μου είναι ο ΠΑΟΚ και είμαι χαρούμενος εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου