Αυτό το καλοκαίρι η απόσταση ανάμεσα στη Σάσα Μπάστα και τη Θωμαή Απέργη είναι πολύ πιο μικρή από ότι θα μπορούσε να φανταστεί κανείς. Και αυτό το 'παράδοξο' μας έκανε να ψαχτούμε λίγο καλύτερα για το τι ακριβώς συμβαίνει εκεί έξω. Άσε που, οι αφίσες των νυχτερινών κέντρων, όσο μεγάλες και αν είναι, λένε τη μισή αλήθεια. Γιατί η ουσία, όπως συνήθως, 'στριμώχνεται' στο βάθος των σχημάτων. Εκεί που παραδοσιακά κρύβονται ένα μάτσο κορίτσια που παλεύουν να διακριθούν με όπλο το κορμί και -ενίοτε- τη φωνή τους.
Η πιο ευχάριστη έκπληξη
Η συμμετοχή της Θωμαή Απέργη στο σχήμα του Teatro Live, δίπλα στους Γιάννη Πλούταρχο και Παντελή Παντελίδη, είναι από μόνος του λόγος ικανός για κάποιον για να σπάσει το 'εμπάργκο' που πιθανόν να έχει όσον αφορά μαγαζιά αυτού του είδους. Εννοείται πως το κορίτσι μας κάνει και πάλι τα δικά της τα jazzo-διαφορετικά και εντελώς μη αναμενόμενα.
Ειδική μνεία στην παρουσία-μπόνους για το αντρικό κοινό στο ίδιο σχήμα και της Ελισάβετ Σπανού. Μιας γυναίκας που και πάλι ξεφεύγει κατά πολύ από το στερεότυπο της τραγουδίστριας νυχτερινού κέντρου αφού και ροκ διάθεση διαθέτει και καλή φωνή και εκπληκτικό σώμα (ψηλόλιγνο, γυμνασμένο και διακοσμημένο με 'τόσα όσα πρέπει' τατού).
Η σφαγή του Δράμαλη (όπου και να κοιτάξεις, κάτι καλό θα δεις)
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους υπεύθυνους του Posidonio εκ μέρους του αντρικού φύλου γενικότερα. Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει αν κοιτάξει κανείς το εντυπωσιακό φετινό γυναικείο line up ενός σχήματος στο οποίο ηγείται ο Κωσταντίνος Αργυρός. Ξεκινώντας -για λόγους ηθικής τάξης- από το πρώτο όνομα, Ελεάννα Παπαιωάννου. Μια Θεσσαλονικιά που, η αλήθεια είναι, ότι έχουμε γενικά ψιλο-αδικήσει και ψιλο-αγνοήσει παρόλο που είναι πολύ καλό παιδί, διαθέτει ωραία λαϊκή φωνή και, ας μην κρυβόμαστε, ένα από τα ωραιότερα, 100% φυσικά στήθη εκεί έξω.
Αν και εκεί που πραγματικά θα χαθεί η μπάλα είναι με την ταυτόχρονη παρουσία στο 'ρόστερ' των Josephine και Φάνη Αβραμίδου.
Η μια ποπ και ανερχόμενη (με φαντασμαγορικό σώμα). Η δεύτερη λαϊκή και ανερχόμενη. Και οι δυο μπουκιά και συχώριο.
Η 'μοναξιά' της κορυφής
Η Πάολα, που εμφανίζεται μαζί με τον Μαζωνάκη στο Fantasia και η Πέγκυ Zήνα, που εμφανίζεται μαζί με τον Νίκο Οικονομόπουλο στο Θέα, είναι τα δυο μοναδικά γυναικεία πρώτα ονόματα της σεζόν.
Οι διαφορές μεταξύ τους είναι χαώδεις. Συγκεκριμένα η Πάολα όχι μόνο αποφάσισε να ποντάρει δυνατά στη σεξουαλικότητά της (παρότι αυτή δεν είναι ακριβώς ομόφωνα αποδεκτή), βγάζοντας τη γνωστή ζαρτιερο-αφίσα με τον Μαζωνάκη, αλλά έχει στο σχήμα και άλλες ωραίες γυναίκες. Όπως τις Κόρτνεϊ Πάρκερ και Μαλού Κυριακοπούλου (την οποία την γνωρίσαμε μέσα από το Greek Idol.
Αντιθέτως η Πέγκυ, πλέον σε άλλη φάση καριέρας, είναι ουσιαστικά μόνη στο κύμα αφού μοναδική άλλη γυναίκα που ανακαλύψαμε στο πλευρό της είναι η Στεφανία Γονίδη, κόρη του Σταμάτη και καθόλα αξιοπρόσεκτη.
Με διαφορά στήθους
Η -εντελώς μεταμορφωμένη μετά την πλαστική στήθους- Θεσσαλονικιά Ελένη Χατζίδου, πρώτο γυναικείο όνομα στο Frangelico upper class δίπλα στους Χολίδη-Μενιδιάτη και η Γλυφαδιώτισσα Χριστίνα Μηλιού, δεύτερο γυναίκειο όνομα στο Romeo δίπλα στους Μακρόπουλο-Γιαννιά, διεκδικούν τον συγκεκριμένο άτυπο τίτλο. Ο οποίος ναι, δεν έχει καμία σχέση με τη φωνή τους.
Παρότι η Ελένη είναι πιο προβεβλημένη από τα μίντια, η Χριστίνα -που εντυπωσίασε, by the way, με τη σεμνή εμφάνισή της στο The Voice- κερδίζει με διαφορά καθότι όλα όσα διαθέτει είναι 100% φυσικά. Και για όποιον αμφιβάλλει υπενθυμίζουμε τις δυο φωτογραφήσεις που έκανε για το Maxim. Εκεί που ο τίτλος 'Τα κανόνια της Ναβαρόνε' της ταίριαζε απολύτως.
Πάντως, για λόγους και πάλι ηθικής τάξεως, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι στα συγκεκριμένα μαγαζιά κρύβονται και άλλες εκπλήξεις. Συγκεκριμένα στο Frangelico υπάρχει ένα μεγάλο 'φυτώριο' ταλέντων.
Ενώ και στο Romeο η νέα γενιά που έρχεται με φόρα από πίσω διαθέτει τα προσόντα για να διακριθεί, τα επόμενα χρόνια που έρχονται. Ειδικά από τη στιγμή που βρίσκονται σε ένα χώρο που αποτελεί και την ανεπίσημη ακαδημία του Άγιαξ στο συγκεκριμένο άθλημα.
Η 'παλιά' αγαπημένη
Ναι, το Caramela δεν βρίσκεται πάνω στην παραλιακή, αλλά επί της λεωφόρου Συγγρού. Αλλά δεν ήταν σωστό σε μια τέτοια λίστα να μην κάναμε αναφορά στο πρώτο όνομά του, τη Σάσα Μπάστα. Μια γυναίκα που μπορεί να μην κάνει πλέον εξώφυλλα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ξέχασε την τέχνη του προκαλείν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου