Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Σαρώνει το διαδίκτυο ο άνδρας με τη γυναικομαστία

 troktiko










Σαρώνει σε κλικ το βίντεο που ανέβασε στο YouTube ο Κρις Πινέντα. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο Κρις βλέποντας μια ανάρτηση στον ιστότοπο Reddit ενός εφήβου κοντά στην…

ηλικία του, που είχε δημοσιοποιήσει πως φλέρταρε με την ιδέα της αυτοκτονίας επειδή έπασχε από γυναικομαστία, θέλησε να κάνει κάτι για να τον βοηθήσει.
«Γεια σου, θέλω απλά να σου πω πως είναι εντάξει να νιώθεις με τον τρόπο που νιώθεις. Δεν είναι λάθος να νιώθεις έτσι, απλά το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε έχει να κάνει με τη φύση. Είναι δύσκολο και ένιωθα κι εγώ το ίδιο (κάποτε), και ακόμα και τώρα κάποιες φορές (νιώθω έτσι)» έγραψε ο Κρις που επίσης έχει γυναικομαστία στον απελπισμένο έφηβο.
Έπειτα από αυτό, ο Κρις αποφάσισε να δημιουργήσει ένα βίντεο προκειμένου να βοηθήσει και τον ίδιο του τον εαυτό, αλλά και άλλους νέους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Το βίντεο, που ονομάζεται «Η γυναικομαστία κι εγώ», αναρτήθηκε πριν από περίπου έναν χρόνο και έχει συγκεντρώσει σχεδόν 189.000 κλικ.
Στο αυτοσχέδιο βίντεο, ο Κρις στέκεται χωρίς μπλούζα μπροστά από τον καθρέφτη του και λέει: «Συγνώμη αν σας προσβάλω, αλλά το βίντεο γίνεται για καλό σκοπό». Στη συνέχεια εξηγεί τι είναι η γυναικομαστία και πόσο δύσκολο είναι για τους εφήβους που πάσχουν από αυτήν, ωστόσο τονίζει πως δεν είναι λόγος να δώσει τέλος κάποιος στη ζωή του για αυτό. «Η ζωή μου δεν ήταν εύκολη, όπως μπορείτε να φανταστείτε. Δεν είμαι (όμως) καταθλιπτικός, καθόλου. Ναι, είμαι λυπημένος, αλλά δεν πάσχω από κατάθλιψη. Ωστόσο, είμαι πολύ απογοητευμένος. Είμαι απογοητευμένος από αυτά που είχα να αντιμετωπίσω» αναφέρει ο Κρις.
Το βίντεο τελειώνει με τη φράση: «Λοιπόν, ναι, αν έχετε οποιαδήποτε απορία την οποία θέλετε να μοιραστείτε μαζί μου αναφορικά με τη γυναικομαστία, για τα πράγματα τα οποία αντιμετωπίσατε, μιλήστε μου, είμαι εδώ».

Όπως αναφέρει στην ηλεκτρονική της έκδοση η βρετανική «Metro», το ενθαρρυντικό ήταν ότι το βίντεο έτυχε θερμής υποδοχής από τους χρήστες των social media, με σκοτεινές εξαιρέσεις κάποια ελάχιστα κακόβουλα σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου