Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

«Στον ΠΑΟΚ το νερό είναι στο αυλάκι»

«Χρειάζεται προσοχή και χαμηλοί τόνοι για τη συνέχεια», δήλωσε ο Γκαρσία


Το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος ΟΠΑΠ από τον ΠΑΟΚ, έγινε σύμφωνα με τον Πάμπλο Γκαρσία, με την πρόκριση επί του Ολυμπιακού. Ο Ουρουγουανός ωστόσο επισήμανε ότι στη συνέχεια χρειάζεται προσοχή και χαμηλοί τόνοι, ξεκαθάρισε ότι όλα στην ομάδα πηγαίνουν… ρολόι, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον χαμό του πατέρα του Κοντρέρας.

Παράλληλα, ερωτηθείς για το μέλλον του Αντελίνιο Βιεϊρίνια, εμφανίστηκε βέβαιος ότι το μέλλον του Πορτογάλου είναι σε μία μεγάλη ομάδα, ενώ εξήρε την προσφορά του Θοδωρή Ζαγοράκη στον σύλλογο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Πάμπλο Γκαρσία στο «Αθλητικό Metropolis»:

Για το πως αισθάνεται μετά τη νίκη - πρόκριση επί του Ολυμπιακού: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος όταν κερδίζει η ομάδα. Πόσω μάλλον τώρα που κερδίσαμε τον Ολυμπιακό. Συνέβησαν πολλά πριν το παιχνίδι. Ο κόσμος δεν μπήκε στο γήπεδο και έπρεπε να κερδίσουμε."

Για το αν ήταν εύκολο το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: "Τίποτα δεν είναι εύκολο στο ποδόσφαιρο. Όλα τα ματς είναι δύσκολα και για να κερδίσει πρέπει να κοπιάσεις. Εμείς κοπιάσαμε και αυτό μας δίνει ακόμη περισσότερη χαρά για την πρόκριση."

Για το τι φταίει και οι παίκτες του ΠΑΟΚ βγάζουν πολύ πάθος όταν αντιμετωπίζουν τον Ολυμπιακό: "Είναι ιδιαίτερα αυτά τα παιχνίδια. Βέβαια, όλοι μας θέλουμε να κερδίζουμε όλα τα παιχνίδια. Ο κόσμος μας έδειξε πόσο σημαντικό είναι να κερδίσουμε αυτό το ματς. Ήρθε στις προπονήσεις και μας έδωσε ένα έξτρα κίνητρο για να πάρουμε τη νίκη. Θέλω να τονίσω ότι κάναμε ένα πολύ σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του Κυπέλλου."

Για το ότι οι συμπαίκτες του αφιέρωσαν τη νίκη στον Πάμπλο Κοντρέρας: "Όλοι στην ομάδα είναι πάρα πολύ καλοί άνθρωποι, για αυτό μιλάμε για μία μεγάλη οικογένεια. Το λιγότερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να του αφιερώσουμε τη νίκη. Έζησα ανάλογες στιγμές και ξέρω πως είναι. Όλοι μας θα περάσουμε αργά ή γρήγορα τέτοιες στιγμές. Τον περιμένουμε για να σταθούμε δίπλα σε αυτόν και στην οικογένειά του, για να ξεπεράσει αυτήν τη δύσκολη στιγμή."

Για το πως επηρέασε η απώλεια του πατέρα του Κοντρέρας την ομάδα, πριν τον αγώνα με τον Άρη: "Ήταν πολύ σκληρές οι στιγμές που περάσαμε. Είμαστε μακριά από τις οικογένειές μας. Αυτό φυσικά το ξέρουμε όταν επιλέγουμε να παίξουμε μακριά από την πατρίδα μας. Ξέρουμε ότι πεθαίνουν αγαπημένα μας πρόσωπα και μπορεί να μην τους αποχαιρετήσουμε. Αυτό συνέβη και με εμένα. Δεν αποχαιρέτησα τη μητέρα μου. Θα το κουβαλάω μέχρι να πεθάνω αυτό. Έχω ένα βάρος στο στήθος μου. Πριν τον αγώνα με τον Άρη μέσα στην ομάδα υπήρχε ησυχία και θρήνος, ήταν πολύ δύσκολες οι στιγμές που περάσαμε. Δύσκολες για να παίξουμε μπάλα. Τώρα, όμως, αυτά πέρασαν και πρέπει να κοιτάξουμε τη συνέχεια. "

Για το πως αισθάνεται δεχόμενος την αγάπη του κόσμου του ΠΑΟΚ: "Είμαι χαρούμενος και ευγνώμων για τον τρόπο που μου συμπεριφέρονται οι οπαδοί. Ήρθα στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Είμαι περήφανος που παίζω στον ΠΑΟΚ. Είναι ευθύνη μου να φέρομαι και να παίζω καλά. Ευθύνη που μου τη γεννά η αγάπη του κόσμου."

Για το αν ήρθε η ώρα του ΠΑΟΚ να πάρει έναν τίτλο: "Αν το θέλει και ο Θεός, σίγουρα. Κάναμε το πρώτο βήμα, αλλά θα πρέπει να βλέπουμε κάθε ματς ξεχωριστά. Στο Κύπελλο θα παίξουμε με μία καλή ομάδα, άλλα προέχει ο αγώνας με τον Παναθηναϊκό. Πρέπει να συγκεντρωθούμε σε αυτό το παιχνίδι."

Για την απόδοση του Σταύρου Τσουκαλά μέχρι τώρα: "Είναι ένας καλός παίκτης με προσωπικότητα. Έχουμε τον Τσουκαλά, έχουμε τον Αρίας που ήρθε τώρα, έχουμε τον Βίκτορ που επιστρέφει, αλλά και τον Μπαλάφα. Όλοι δουλεύουν πολύ καλά για την ομάδα. όλοι στοχεύουν στο καλύτερο για την ομάδα. Για τον Τσουκαλα, ειδικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοσή του μέχρι τώρα."

Για το αν ο Βιεϊρίνια μπορεί να κάνει μεγάλη καριέρα στην Ευρώπη: "Ναι! Δυστυχώς για εμάς ο Βιεϊρίνια μπορεί να παίξει. Μία ομάδα μπορεί να τον πάρει από τον ΠΑΟΚ. Ευτυχώς για εκείνον, αλλά δυστυχώς για εμένα. Το ισπανικό πρωτάθλημα του ταιριάζει πολύ. Πιστεύω ότι σύντομα θα έρθει μία ομάδα, να δώσει πολλά χρήματα για να τον αγοράσει."

Για το αν θέλει, αφού σταματήσει το ποδόσφαιρο να γίνει πρόεδρος του ΠΑΟΚ:
"Δεν είμαι εδώ για να φοράω κοστούμια. Δε σκέφτομαι το μέλλον. Ζω το παρών. Θέλω να παίξω μπάλα για ακόμη ένα ή δύο χρόνια. Από εκεί και μετά θα δω τι θα μου φέρει η ζωή."

Για τον Θοδωρή Ζαγοράκη: "Καταρχάς ήρθα στον ΠΑΟΚ με τις ευλογίες του Ζαγοράκη και του Βρύζα. Θα τους είμαι ευγνώμων μία ζωή για αυτό που μου έκαναν. Είναι ένας άνθρωπος του ποδοσφαίρου που κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για την ομάδα, μαζί με τον Παντελή Κωνσταντινίδη. Είναι πολύ όμορφο που άνθρωποι που έπαιξαν μπάλα ασχολούνται με την ομάδα."

Για το αν έχει αλλάξει κάτι με τον Μάκη Χάβο στον πάγκο του ΠΑΟΚ: "Όλοι στην ομάδα είμαστε καλά. Έχουμε μία δυναμική που ξέρουμε πως δουλεύει. Ξέρουμε το πρόγραμμα της ομάδας. Τι θα γίνει κάθε μέρα. όλα στην ομάδα είναι συστηματοποιημένα. Δε μου αρέσουν τα μυστήρια και τα δράματα. Δε μου αρέσει να σπαταλάμε ώρες βλέποντας βίντεο με τους αντίπαλους. Ο Χάβος δεν ασχολείται με τους αντίπαλους, γιατί πιστεύει σε εμάς. Τ πράγματα είναι απλά στην ομάδα μας. Έτσι πρέπει να είναι το ποδόσφαιρο. Στον ΠΑΟΚ το νερό είναι στο αυλάκι."

Για το μήνυμα που θέλει να στείλει στον κόσμο του ΠΑΟΚ: «Είναι πάρα πολύ ευγνώμων για την αγάπη του κόσμου. Περιμένω να γεμίσουν το γήπεδο στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό. Να υποδεχτούν τον Κοντρέρας με ένα χειροκρότημα. Να υποστηρίζουν την ομάδα μέχρι θανάτου και εμείς θα τους ανταποδώσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου