Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Σπανούλης: «Χαρούμενος για την επιλογή μου»

Κάθε μέρα και καλύτερα

Δικαιωμένος για την απόφασή του να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό δήλωσε ο Βασίλης Σπανούλης σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας.

«Αισθάνομαι πολύ καλά σε αυτή την ομάδα και είμαι χαρούμενος για την επιλογή μου», δήλωσε. «Έχουμε μεγάλους στόχους. Θέλω το καλύτερο δυνατό. Γιατί να μη φτάσουμε μέχρι τον τίτλο στην Ευρωλίγκα;», τόνισε. Τι είπε ο 28χρονος άσος για Παπαλουκά, Τεόντοσιτς και Ίβκοβιτς.

«Χαρούμενος με την επιλογή μου…»

«Ήταν δική μου απόφαση και είμαι χαρούμενος για την επιλογή μου. Κάθε μέρα είναι και καλύτερα. Είδα ότι θα μπορούσε να ήταν πολύ όμορφο να παίξω σε αυτή την ομάδα και όταν πήγα εκεί, ήταν μεγάλο κίνητρο για μένα να αγωνιστώ με αυτούς τους συμπαίκτες.
Αισθάνομαι πολύ καλά σε αυτή την ομάδα. Έχω καλή σχέση με όλους εδώ, τους παίκτες και τους προπονητές, τη διοίκηση και τους φιλάθλους. Αυτό είναι ένα έξτρα κίνητρο για να τα πηγαίνω καλά».

Εύσημα σε συμπαίκτες και προπονητή

«Πρώτο από όλα είμαι υγιής και αισθάνομαι πολύ καλά. Πάντως για μένα οι αριθμοί δεν λένε τίποτα. Προσπαθώ να δίνω κάθε φορά τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθώ την ομάδα μου να κερδίζει.
Μόνο αυτό έχω στο μυαλό μου, πώς να είμαι καλός συμπαίκτης και να βοηθώ την ομάδα μου. Νιώθω πολύ καλά σε αυτή την ομάδα και αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τους συμπαίκτες μου, που με βοηθούν πολύ.
Χωρίς αυτούς δεν μπορώ να κάνω τίποτα, γιατί το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα, όχι ατομικό. Επίσης υπάρχει εξαιρετική συνεργασία με τον προπονητή και εμπιστοσύνη ανάμεσά μας. Πέρα από αυτά, σημασία έχει να δουλεύεις σκληρά για να βελτιώνεσαι συνέχεια. Έχουμε ένα καλό σύνολο».

«Έχουμε μεγάλους στόχους»

«Είμαστε μια νέα ομάδα, με νέο προπονητή, πολλούς νέους παίκτες και νέα φιλοσοφία. Στην αρχή χρειαστήκαμε χρόνο για να μάθουμε ο ένας τον άλλο και να προσαρμοστούμε στη φιλοσοφία του προπονητή.
Στο γήπεδό μας είμαστε πολύ καλοί, αλλά είχαμε κάποια προβλήματα εκτός έδρας. Όμως συνεχίσαμε να δουλεύουμε σκληρά καθημερινά, για να δούμε τι κάναμε σωστά και τι όχι, έτσι σιγά-σιγά βελτιωθήκαμε.
Πιστεύω πως είμαστε σε καλή κατάσταση εν όψει του Top 16. Η ψυχολογία μας είναι πολύ καλή, ιδανική για να αγωνιστείς στο υψηλότερο επίπεδο. Κάθε παιχνίδι είναι σαν τελικός τώρα. Έχουμε μεγάλους στόχους φέτος και τους αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα».

«Κρίσιμο το Top 16»

«Το Top 16 είναι μία από τις πιο δύσκολες φάσεις στις οποίες έχω λάβει μέρος. Πολλές ομάδες, ακόμη και τα φαβορί, αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε αυτή τη φάση. Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος, να βρίσκεσαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και να παίξεις στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο για να αποφύγεις τις κακοτοπιές. Αν χάσεις ένα ματς, μπορεί να μπλέξεις. Το Top 16 είναι δύσκολο, αλλά συναρπαστικό».

Ο ρόλος του ηγέτη

«Σίγουρα είναι ευθύνη και μάλιστα μεγάλη, σαν βετεράνος να κάνεις το σωστό για την ομάδα σου. Ο Ολυμπιακός προσπαθεί εδώ και χρόνια να κατακτήσει τίτλους και φυσικά ένα μέρος αυτής της αποστολής πέφτει στους ώμους μου. Ως έμπειρος παίκτης πρέπει να βοηθάς την ομάδα από πολλές απόψεις, εντός κι εκτός γηπέδου. Ευτυχώς έχουμε εξαιρετικά παιδιά στην ομάδα και όλοι είμαστε προσηλωμένοι στον ίδιο στόχο. Είναι δουλειά όλων μας να φτάσουμε εκεί».

Πόιντ γκαρντ ή σούτινγκ γκαρντ;

«Ανέκαθεν έκανα ό, τι μου ζητούσε ο προπονητής μου. Πιστεύω πως στο μοντέρνο μπάσκετ δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτών των θέσεων. Είναι σχεδόν το ίδιο. Το μόνο σίγουρο είναι πως για να έχεις περισσότερο χρόνο συμμετοχής, πρέπει να παίζεις σε περισσότερες θέσεις. Ήδη έχουμε εξαιρετικούς πλέι μέικερ. Για μένα είναι το ίδιο. Κάνω το καλύτερο που μπορώ είτε σαν πόιντ γκαρντ είτε σαν σούτινγκ γκαρντ».

Η συνεργασία με Παπαλουκά και Τεόντοσιτς

«Είναι διαφορετικοί παίκτες, αλλά πρόκειται για δύο εξαιρετικούς ανθρώπους με πολύ καλό χαρακτήρα. Πρόκειται για δύο σπουδαίους γκαρντ. Γνωρίζουν καλά πως έχουν μεγάλες ευθύνες μέσα στην ομάδα και γι’ αυτό η σχέση μας είναι πολύ καλή εντός κι εκτός παρκέ. Ο καθένας εδώ σέβεται τον άλλο και είναι συγκεντρωμένος στο να βοηθήσει την ομάδα. Όχι μόνο οι γκαρντ, αλλά όλοι οι παίκτες του ρόστερ είναι καλοί χαρακτήρες και δουλεύουν σκληρά καθημερινά. Όμως είμαι ενθουσιασμένος που συνεργάζομαι με τον Τεό και τον Μόλις. Ελπίζω όλοι μαζί να έχουμε μία σπουδαία σεζόν».

Κεφάλαιο «Ντούντα»

«Είναι πολύ όμορφο να συνεργάζεσαι με τον κόουτς Ίβκοβιτς. Είναι ένας θρύλος στο μπάσκετ. Όλοι στην ομάδα τον σέβονται. Διαθέτει τόσο μεγάλη εμπειρία και είναι δάσκαλος μέσα κι έξω από το γήπεδο. Προσπαθούμε να ακολουθούμε τις οδηγίες και τη φιλοσοφία του, επειδή ξέρουμε ότι έχει νοοτροπία νικητή. Είναι μεγάλη χαρά να δουλεύουμε υπό τις οδηγίες του».

Η πρεμιέρα με τη «Φενέρ»


«Ο πρώτος αγώνας είναι πάντα δύσκολος. Είναι πολύ σημαντικός για τη βαθμολογία και ειδικά στο Top 16 δεν έχεις άλλη επιλογή από το να κερδίσεις στην έδρα σου. Έχουμε μεγάλους στόχους και έχουμε αρχίσει καλά τη σεζόν, αλλά πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι δεν θα έχουμε εύκολο έργο. Και η Φενέρμπαχτσε κάνει καλή σεζόν και θέλει να κερδίσει, όπως κι εμείς. Θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά στο γήπεδο για να κερδίσουμε και θα προετοιμαστούμε καλά γι’ αυτό. Το μεγάλο μας όπλο είναι οι οπαδοί μας. Θα πρέπει να παίξουμε καλή άμυνα, γιατί η Φενέρμπαχτσε έχει πολλούς δημιουργικούς παίκτες, μέσα κι έξω από τη ρακέτα. Μέχρι στιγμής έχουν κάνει καλή πορεία κι έχουν πάρει πολλές νίκες. Όμως παίζουμε στην έδρα μας και πρέπει να ελέγξουμε το ρυθμό για να φτάσουμε στη νίκη».

Η Ζαλγκίρις και η Βαλένθια

«Η Ζαλγκίρις στα πρώτα 5-6 ματς της πρώτης φάσης ήταν από τις καλύτερες ομάδες της Ευρωλίγκας. Είναι δυνατή ομάδα, ειδικά στην έδρα της. Η Βαλένθια με τον κόουτς Πέσιτς στο τιμόνι είναι πολύ δυνατή πλέον, παίζει διαφορετικό μπάσκετ σε σχέση με το ξεκίνημα της σεζόν. Έχουν κερδίσει πολλά ματς τελευταία και κατάφεραν να προκριθούν παρότι βρέθηκαν σε δύσκολη θέση. Αυτό κάνει τη Βαλένθια πολύ επικίνδυνη. Πιστεύω πως ο δικός μας όμιλος έχει τις πιο δύσκολες ομάδες. Κάθε ματς είναι σαν τελικός, χωρίς αύριο. Αν θέλουμε να προκριθούμε, έτσι θα πρέπει να σκεφτόμαστε».

Το κίνητρο για το Final 4

«Έχω πολύ υψηλό κίνητρο. Θέλω να φτάσω όσο ψηλότερο μπορώ και να έχω την καλύτερη δυνατή σεζόν με τον Ολυμπιακό. Γιατί να μη φτάσουμε μέχρι το τέλος; Η φιλοσοφία μου, ωστόσο, είναι πως θα πρέπει να περάσουμε πολλές ώρες στην προπόνηση και να δουλέψουμε σκληρά για να τα καταφέρουμε. Δεν είναι εύκολη δουλειά, γιατί υπάρχουν πολλές ομάδες με τον ίδιο στόχο. Πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε και να αποδείξουμε πως είμαστε καλύτεροι. Δεν μπορούμε να εμφανιστούμε στο Final 4 μόνο με τα ονόματά μας. Πρέπει να αποδεικνύουμε σε κάθε αγώνα ότι αξίζουμε να φτάσουμε ως το τέλος. Μόνος τρόπος είναι αυτός: να το δείξουμε στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου