Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Καλοκαίρι στον Πειραιά


Ο Χαβίτο επιβεβαίωσε πως θα αγωνίζεται με την ερυθρόλευκη φανέλα

Τη συμφωνία του με τον Ολυμπιακό επιβεβαίωσε ο Χαβίτο μιλώντας στα ισπανικά ΜΜΕ κατά την άφιξή του στη Γαλικία, όπου θα αγωνίζεται για έξι μήνες με τη φανέλα της Λα Κορούνια.

«Από την 1η Ιουλίου αρχίζει το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό και πρέπει να επιστρέψω στην Αθήνα. Είχα ήδη συμφωνήσει, όταν προέκυψε η ευκαιρία της Λα Κορούνια και είπα πως θα ήθελα να διασκεδάσω αυτούς τους πέντε μήνες μέχρι τον Ιούνιο. Αν θέλουν να με κρατήσουν παραπάνω, θα πρέπει να μιλήσουν με τον Ολυμπιακό», δήλωσε ο 28χρονος εξτρέμ που αναχώρησε το πρωί της Δευτέρας από τη Θεσσαλονίκη εγκαταλείποντας τον Άρη.

Όσο για τη νέα του ομάδα, ανέφερε: «Από μικρό παιδί παρακολουθούσα το ισπανικό πρωτάθλημα και ήταν πάντα όνειρό μου να αγωνιστώ στην Primera Division. Πλέον έχω αυτή την ευκαιρία και ελπίζω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Όταν μου παρουσιάστηκε αυτή η ευκαιρία, μίλησα με την ομάδα μου, εξέφρασα την επιθυμία να πάω εκεί και τελικά έφυγα. Ήρθα για να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ. Σε αυτούς τους πέντε μήνες θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου