Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Φώναξε την αστυνομία να μαζέψει τον... Άγιο Βασίλη

Ο Άγιος Βασίλης, συνήθως μπαίνει από την καμινάδα ή από την πόρτα αν δεν έχεις τζάκι. Τι γίνεται όμως όταν αυτός αποφασίζει να σε επισκεφθεί από το μπαλκόνι; Το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι πως πρόκειται για ληστή. Αυτό σκέφτηκε και η Μαρία Ηλιάκη τα Χριστούγεννα του 2007, όταν ο Άγιος Βασίλης της χτύπησε την μπαλκονόπορτα, εκείνη παραλίγο να τον στείλει στο αστυνομικό τμήμα.

«Ήταν βράδυ Πρωτοχρονιάς του 2007, όταν ο φίλος μου, θέλοντας να παραστήσει τον Άγιο Βασίλη, πήδηξε από το διπλανό μπαλκόνι στο δικό μου. Μέσα στον ύπνο μου πίστεψα ότι είναι ληστής και έντρομη ειδοποίησα την αστυνομία. Όταν άρχισε να χτυπά την μπαλκονόπορτα , αντί να σκεφτώ ότι οι ληστές δεν σου χτυπούν να ανοίξεις, άρχισα να τσιρίζω. Μέχρι που άκουσα να λέει: «Μαρία , εγώ είμαι. Ξεσήκωσες όλη την γειτονιά. Παραλίγο να καταλήξουμε στο τμήμα…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου