Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Σάσα Μπάστα: «Η Πετρούλα μου ζήτησε να κάνουμε μαζί το ροζ DVD»!!!!

Η Σάσα Μπάστα άρχισε τις αποκαλύψεις..!

Σε συνέντευξη που έδωσε η τραγουδίστρια-μοντέλο, σε εκπομπή της Θεσσαλονίκης, δήλωσε ότι η Πετρούλα της είχε κάνει πρόταση να συμμετέχει στο ροζ DVD.


«Το καλοκαίρι, με...πλησίασε η Πετρούλα με την οποία κάνουμε παρέα και μου ζήτησε να κάνουμε μαζί το ροζ DVD» «Θα έχει πλάκα και θα κάνουμε και ντόρο», μου είπε η Πετρούλα.

Βέβαια, η δική μου απάντηση ήταν αρνητική. «Δε με εκφράζει εμένα κάτι τέτοιο και αν ήθελα να το κάνω θα... το είχα κάνει όταν μου έγινε εμένα η πρόταση από τη συγκεκριμένη εταιρία παραγωγής με ένα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό», είπε χαρακτηριστικά.

Ενώ, η Σάσα δεν δίστασε να αποκαλύψει πως σύντομα θα τη δούμε γυμνή σε εξώφυλλο γνωστού περιοδικού μεγάλη κυκλοφορίας, σε μια φωτογράφιση που θα συζητηθεί και θα προκαλέσει, τουλάχιστον τον ανδρικό πληθυσμό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου