Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

«Έχασα το μωρό μου μπροστά στα μάτια μου»

Η εξομολόγηση του νιγηριανού επιθετικού της Καβάλας

Συγκλόνισε τους πάντες ο Μπέντζαμιν Ονουάτσι όταν αποκάλυψε το δράμα που έζησε πριν περίπου ένα χρόνο και το οποίο κρατούσε καλά κρυμμένο. Τον περασμένη Φλεβάρη, ο επιθετικός έχασε τη 2χρονη κόρη του χωρίς να υπήρχε κάποιος ιατρικός λόγος.

«Στο ξεκίνημα της χρονιάς η γυναίκα μου γέννησε την Γκαμπριέλα, ενώ εγώ ήμουν στην Κύπρο για ένα φιλικό ματς με την ομάδα μου. Όταν γύρισα πίσω ήμασταν μια ευτυχισμένη οικογένεια με τις δύο κόρες μου και το μωρό. Όμως δυο μήνες μετά πέθανε μπροστά στα μάτια μου, χωρίς να έχει κάποια αρρώστια. Με συγκλόνισε το γεγονός», είπε και σόκαρε τους πάντες. Οι συμπαίκτες του γνώριζαν το γεγονός, αλλά κράτησαν «σιγή ιχθύος».

«Ο θάνατός της έγινε έμπνευση. Τη θυμάμαι κάθε φορά που παίζω και μου δίνει δύναμη να προχωρήσω. Η ομάδα και οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν να το ξεπεράσω», συμπλήρωσε. Συγκεκριμένα, ο επιθετικός της Καβάλας ασχολείται αυτή την περίοδο με την ανέγερση ενός ιδρύματος για παιδιά. «Θα βρεθώ σε σχολεία και θα βοηθήσω πολλά παιδιά στην πατρίδα μου- και όχι μόνο- προσφέροντας ρούχα και φαγητό. Θέλω να φτιάξω ακαδημίες και ξενώνες για τη φιλοξενία οικογενειών με προβλήματα. Απλώς θέλω να προσφέρω πράγματα στην κοινωνία που με βοήθησε να προχωρήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου