Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Πειραιώτης και... τυπικά!

Υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας 3,5 ετών και ανακοινώθηκε και επίσημα

Η φανέλα με το «2» στον Ολυμπιακό έχει πλέον κάτοχο! Το όνομα αυτού Γιάννης Μανιάτης, αφού ο πρώην άσος του Πανιωνίου έγινε «ερυθρόλευκος» και με την βούλα μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του!

Ο πρώην παίκτης του Πανιωνίου πέρασε το πρωί από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια πήγε στα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα περαιτέρω.

Aναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:

Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Γιάννη Μανιάτη από τον Πανιώνιο. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας 3,5 ετών.

Αμέσως μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο Γιάννης Μανιάτης, ο οποίος πήρε τον αριθμό 2 στη φανέλα του, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις, τονίζοντας:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό. Έγιναν όλα πάρα πολύ γρήγορα και σίγουρα είχα κάποιο άγχος γι' αυτό, όμως ήρθα στη μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα στην προσπάθεια που κάνει κάθε χρόνο για να πετύχει τους στόχους της, που δεν είναι άλλοι από την κατάκτηση του πρωταθλήματος και του κυπέλλου και μια όσο το δυνατόν καλύτερη πορεία στην Ευρώπη. Οι άνθρωποι της διοίκησης του Ολυμπιακού με δέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και θέλω και εγώ να ανταποδώσω, με την απόδοσή μου, την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου