Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Γιάννη Βαρδή για τον πατέρα του: «Έχει παραλύσει η δεξιά του πλευρά…»

Μία άκρως συγκινητική συνέντευξη παραχώρησε ο Γιάννης Βαρδής στο περιοδικό «ΕΓΩ!» και μίλησε για τον πατέρα του, Αντώνη Βαρδή και για την σοβαρή περιπέτεια της υγείας του.


Ο γνωστός τραγουδιστής, αναφέρθηκε στις δύσκολες ώρες που περνάει η οικογένειά του όλον αυτό τον καιρό, στην τωρινή κατάσταση της υγείας του πατέρα του καθώς και στα όσα τους έχουν πει οι γιατροί γι' αυτό το θέμα.
Είναι ελεγχόμενη η κατάσταση του πατέρα σας;
«Ήταν. Τώρα δεν είναι. Τώρα περνάμε μια σκληρότερη δοκιμασία».
Στα δύσκολα φαίνεται η αληθινή φιλία;
«Στο παρελθόν είχα θυμώσει με ανθρώπους που δεν πήραν ούτε ένα τηλέφωνο για να δουν τι κάνει. Έχω όμως καταλάβει πλέον ότι μπορεί να μην έχουν τη δύναμη να το κάνουν. Ίσως δεν παίρνουν τηλέφωνο από διακριτικότητα. Για να μην ενοχλήσουν».
Η οικογένεια έχει ενωθεί;
«Πάντα ήταν κοντά. Υπάρχει η γυναίκα του, εγώ, η αδελφή μου. Ακόμα και ο αδελφός του έχει επιστρέψει, με τον οποίο δεν είχαν τόσο καλές σχέσεις στο παρελθόν».
Οι γιατροί αισιοδοξούν;
«Ναι. Αλλά πρέπει να κάνει και ο ίδιος κάποια βήματα. Όλη η ιστορία είναι εκείνος. Η ψυχολογία του. Πόσο θέλει ο ίδιος να το παλέψει».
Είναι σε θέση να κατανοήσει τι συμβαίνει γύρω του;
«Φυσικά. Απλώς έχει παραλύσει η δεξιά του πλευρά. Δεν περπατάει».
Πώς του συμπεριφέρεστε;
«Υπάρχουν δύο τρόποι συμπεριφοράς, της γυναίκας του η οποία είναι υπερπροστατευτική και η δική μου η οποία είναι αντρίκια και φιλική. Δεν του έχουμε κρύψει τίποτα. Προσπαθούμε ωστόσο να διατηρούμε το χαμόγελό μας όσο δύσκολο και αν είναι».
Συνήθως επικαλούμαστε το Θεό μόνο στα δύσκολα.
«Αυτή είναι η μεγαλύτερή μας αδυναμία. Είμαι πολύ συχνά αδύναμος άνθρωπος. όσο μπορώ, φροντίζω να φωνάζω «αγγέλους» μου μέσα στην ημέρα. Όχι μόνο όταν το έχω ανάγκη. Ελπίζω να με ακούσουν κάποια στιγμή. Προς το παρόν, έχουν πολλές δουλειές και δεν ακούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου