Τρίτη 12 Απριλίου 2011

«Θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό»

 
troktiko    «Θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό»
Την επιθυμία του να αγωνιστεί με τα «ερυθρόλευκα» εξέφρασε ο Μίλαν Γιοβάνοβιτς. Ο επιθετικός της Λίβερπουλ δεν θέλησε να … επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει για το εάν βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τον Ολυμπιακό, ωστόσο τόνισε ότι είχε πρόσφατα συνομιλία με τον Μάρκο Πάντελιτς


, για να πάρει πληροφορίες για το σύλλογο.
Με δηλώσεις του στην εφημερίδα του “Πρωταθλητής”, ο φορ της αγγλικής ομάδας δήλωσε:
«Έχω συμβόλαιο με την Λίβερπουλ και δεν μπορώ να πω τίποτα για το αν υπάρχουν επαφές ή όχι. Αυτό το οποίο θέλω να σας διαβεβαιώσω είναι ότι θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό. Πάντα στο μυαλό μου είναι αυτή ομάδα. Μίλησα και με τον Μάρκο Πάντελιτς πρόσφατα και μου επιβεβαίωσε όλα όσα γνώριζα για τον σύλλογο», είπε αρχικά ο Σέρβος άσος και συνέχισε:
«Ο Πάντελιτς μου είπε ότι όλα είναι τέλεια και πως ο Ολυμπιακός δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανένα μεγάλο ευρωπαϊκό κλαμπ. Μου μετέφερε για το δέσιμο που έχει με τους οπαδούς και πως υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες από τον πρόεδρο. Μακάρι του χρόνου να παίζω στον Ολυμπιακό. Για την ώρα αυτό που θέλω είναι να παίζω γιατί μου λείπει πολύ η δράση. Στο ματς με την εθνική μου φάνηκε νομίζω ότι δεν έχω ξεχάσει το ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου