Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

«Εγώ είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ»

troktiko    «Εγώ είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ»
Απάντηση σε όσους υποστηρίζουν ότι … το μέλλον του είναι εκτός ΠΑΟΚ έδωσε ο Βιεϊρινια με δηλώσεις του μετά από το παιχνίδι με την Κέρκυρα. Ο Πορτογάλος διέψευσε τα σενάρια που φέρνουν αρκετές ομάδες να έχουν -ήδη- κινηθεί για την απόκτησή του.
«Όλα αυτά ακούγονται επειδή τα λέτε εσείς, και όταν λέω εσείς εννοώ οι δημοσιογράφοι. Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ και δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο τη δεδομένη χρονική στιγμή», ανέφερε –αρχικά- ο άσος του «Δικεφάλου του Βορρά» και συνέχισε:
«Αν υπάρξει ενδιαφέρον από κάποια ομάδα, δεν θα είμαι εγώ αρμόδιος για να πω κάτι αλλά η ομάδα διότι ανήκω στον ΠΑΟΚ», κατέληξε.
Στη συνέχεια, ο Βιεϊρίνια μίλησε για τη μάχη των πλέι-οφ… «Μπορεί να ξεκινάμε με μειονέκτημα, αλλά όλα –πλέον- είναι θέμα ενός αγώνα. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να μπορέσουμε να κερδίσουμε την ομάδα που βρίσκεται πάνω από εμάς», ανέφερε και κατέληξε…
«Έτσι να μπορέσουμε να περάσουμε μπροστά εμείς. Πρώτα, βέβαια, θα πρέπει να ξεκουραστούμε για να μπορέσουμε να είμαστε έτοιμοι».
«Θέλω να μείνω»
Εκτός του Βιεϊρίνια ένα από τα ζητήματα που πρόκειται να απασχολήσει τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ είναι και η παραμονή του Ελ Ζαρ. Χθες ο Μαροκινός μεσοεπιθετικός εξέφρασε τη θέλησή του να μείνει στον ΠΑΟΚ… «Φυσικά και θέλω να μείνω. Περνάω καλά εδώ και νιώθω ότι όσο περνάει ο καιρός αποδίδω καλύτερα. Θα περιμένω να με καλέσει ο ΠΑΟΚ για να συζητήσουμε και ελπίζω να βρούμε μια λύση και να συμφωνήσουμε», τόνισε ο πολυτιμότερος παίκτης του χθεσινού αγώνα με την Κέρκυρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου