Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Bιεϊρίνια: «Θα γυρίσω στον ΠΑΟΚ»

Bιεϊρίνια: «Θα γυρίσω στον ΠΑΟΚ»
Μιλώντας στα «Σπορ του Βορρά» αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο επιστροφής, τη Βόλφσμπουργκ, τον Λίνο και τη συμμετοχή του Πάμπλο Γκαρσία στο τεχνικό τιμ του ΠΑΟΚ.




Για το ενδεχόμενο επιστροφής στον ΠΑΟΚ: «Δεν χρειάζεται να με δελεάσει κάποιος για να επιστρέψω στον ΠΑΟΚ. Αυτό θα γίνει κάποια στιγμή ούτως ή άλλως! Με τον κ. Σαββίδη έχουμε συναντηθεί στην Τούμπα αρκετές φορές σε ματς του ΠΑΟΚ, αλλά δεν έχει φτάσει στο σημείο να μου κάνει κάποια πρόταση. Έχουμε μιλήσει γενικά για τον ΠΑΟΚ αλλά ποτέ δεν έχει γίνει κάποια επίσημη πρόταση. Άλλωστε αυτό θα πρέπει να γίνει πρώτα με την ομάδα μου. Έχουμε καλή επαφή πάντως. Ξέρω καλά τι γίνεται σε κάθε μεταγραφική περίοδο. Εγώ είμαι χαρούμενος στη Βόλφσμπουργκ, αλλά από την πρώτη στιγμή που έφυγα από τον ΠΑΟΚ είχα πει ότι κάποτε θα επιστρέψω. Αυτό το λέω συνέχεια. Απλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε για επιστροφή μου στον ΠΑΟΚ. Ξέρω πόσο με θέλουν στον ΠΑΟΚ και κάθε φορά στις μεταγραφές βλέπω ότι το όνομά μου παίζει στα ελληνικά ΜΜΕ. Είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω πόσο με αγαπάει ακόμη ο κόσμος του ΠΑΟΚ και πρέπει να γνωρίζουν καλά όλοι ότι τους αγαπάω κι εγώ. Ωστόσο δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα για την επιστροφή μου».

Για την Βόλφσμπουργκ: «Έχουμε μιλήσει με τη Βόλφσμπουργκ για νέο συμβόλαιο. Έχουμε κάνει τα πρώτα βήματα, αλλά συμφωνήσαμε να μην μιλήσουμε παραπάνω όσο ήμουν τραυματίας. Τώρα θα συγκεντρωθώ στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας και μετά θα καθίσουμε να μιλήσουμε πιο σοβαρά με τη Βόλφσμπουργκ για νέο συμβόλαιο».

Για τον Λίνο: «Ο Λίνο είναι για μένα κάτι παραπάνω από ένας μεγάλος φίλος. Είναι σαν αδερφός. Ως παίκτης όλοι ξέρουν πόσο καλός είναι. Με αυτό που καταφέρνει ο Λίνο πρέπει όλοι να σκεφτούμε ότι η ηλικία δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο, όταν έχεις τόσο μεγάλη ποιότητα. Συνεχίζει να ξεχωρίζει παρά τα χρόνια του αφού είναι πολύ υψηλό το επίπεδο του. Είμαι χαρούμενος που συνεχίζει να προσφέρει τόσα, και χαίρομαι να βλέπω πόσο τον αγαπάει ο κόσμος. Είναι ένας παίκτης που μπορεί να βοηθάει τόσο μέσα στον αγωνιστικό χώρο όσο και στα αποδυτήρια. Τέτοιοι παίκτες με τέτοια εμπειρία πρέπει να υπάρχουν σε κάθε μεγάλη ομάδα. Ο Λίνο πιστεύω ότι μπορεί να συνεχίσει να δίνει σημαντικές βοήθειες στον ΠΑΟΚ σε πολλά επίπεδα».

Για τον Γκαρσία ως προπονητή: «Δεν μου έρχεται η εικόνα του Γκαρσία ως προπονητής. Μου φαίνεται περίεργο. Όσοι γνωρίσαμε τον Γκαρσία από κοντά και παίξαμε μαζί του, πιστεύω ότι θα μας φανεί περίεργο να γίνει προπονητής. Οχι ότι δε θα γίνει καλός προπονητής. Αντιθέτως. Ήταν ένας πολύ μεγάλος παίκτης, με τεράστια εμπειρία και τέτοιοι άνθρωποι χρειάζονται μέσα στις ομάδες. Μπορεί να μου φαίνεται περίεργο επειδή μέχρι πριν από 2,5 χρόνια παίζαμε μαζί, αλλά πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ τον ΠΑΟΚ μπαίνοντας στο προπονητικό τιμ. Μπορεί να δώσει πολλά πράγματα στα νέα παιδιά της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου