Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Η Έλεν Ντε Τζένερις στο Μπρούσκο (video) «Τι δουλειά έχω εγώ σε ελληνική σαπουνόπερα;»

Ο Διαμαντής, ο πανίσχυρος ιδιοκτήτης μεγάλων εκτάσεων αμπελώνων, κάθεται στον καναπέ και ανοίγει το φάκελο σκεπτικός. Βγάζει από το φάκελο μια φωτογραφία. Είναι αυτής της παλιάς και κρυφής του αγάπης



 Η γυναίκα της φωτογραφίας είναι η Αμερικανίδα κωμικός και παρουσιάστρια των Όσκαρ, Έλεν Ντε Τζένερις σε νεαρή ηλικία. Η Ντε Τζένερις έκπληκτη υπογραμμίζει ότι το κλιπ είναι όλως διόλου αυθεντικό και όχι αποτέλεσμα μοντάζ. Και φυσικά αναρωτιέται: «Θέλω να ρωτήσω δύο πράγματα: Πρώτον γιατί αυτός ο κύριος έχει την φωτογραφία μου; Είναι αστείο; Είναι σοβαρό; Είμαι η χαμένη του αγάπη; Και δεύτερον: από όλες τις φωτογραφίες μου, γιατί αυτή; Γιατί;». Εξηγεί ότι η φωτογραφία της είναι από το τελευταίο έτος της στο Λύκειο και ξαφνικά «πρωταγωνιστεί στην ελληνική σαπουνόπερα ‘Μπρούσκο’. Δεν το καταλαβαίνω. Δεν ξέρω ελληνικά. Τα μαλλιά μου θυμίζουν ελληνική τραγωδία». Το βίντεο έστειλε στο σόου της Ντε Τζένερις μια θαυμάστρια ελληνικής καταγωγής από τη Φλόριντα και φυσικά φαν του Μπρούσκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου