O Λιούις Χάμιλτον συνέχισε την κυριαρχία του στη φετινή Formula 1 κατακτώντας στη Σαγκάη της Κίνας την τρίτη διαδοχική του νίκη σε τέσσερις αγώνες και πλησιάζοντας στους τέσσερις βαθμούς τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Νίκο Ρόζμπεργκ - ο οποίος συμπλήρωσε το επίσης τρίτο διαδοχικό 1-2 της Mercedes.
Η Mercedes έδειξε ξανά ότι είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω από όλους, καθώς ο Χάμιλτον κέρδισε εκκινώντας πρώτος και δίχως ποτέ να κοιτάξει πίσω, κάνοντας ιδανική διαχείριση των ελαστικών του και επίσης σημειώνοντας τη χαμηλότερη κατανάλωση από όλους!
Την απέδειξε, επίσης, με τον Νίκο Ρόζμπεργκ, ο οποίος έπειτα από μια κακή εκκίνηση από την 4η θέση κατάφερε να ανελιχθεί στη 2η μέχρι την καρό σημαία - ενώ από την αρχή κιόλας του αγώνα είχε χαθεί η σύνδεση της τηλεμετρίας της ομάδας με το μονοθέσιο και ο Γερμανός αναγκαζόταν να κάνει διαρκείς ρυθμίσεις.
Απρόσμενα, η αμέσως επόμενη σε δυναμική ομάδα ήταν η Ferrari, καθώς ο Φερνάντο Αλόνο δικαιώθηκε για την ελπίδα που εξέφρασε πριν τον αγώνα ότι η Scuderia -που «ναυαγησε» στο Μπαχρέιν και αντικατέστησε τον αγωνιστικό διευθυντή Στέφανο Ντομενικάλι με τον Μάρκο Ματιάτσι- θα κέρδιζε τις Red Bull!
Ο Ισπανός κατέκτησε το πρώτο φετινό βάθρο της Ferrari περνώντας τον Σεμπάστιαν Φέτελ στην πρώτη διαδικασία των πιτς και διατηρώντας, για σχεδόν 10 γύρους στο τέλος, το προβάδισμά του από την επίθεση του Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Νωρίτερα, ο Φέτελ φάνηκε να παραχωρεί την 4η θέση στον νεαρό Αυστραλό ομόλογό του, ο οποίος για μία ακόμη φορά φάνηκε να έχει ταχύτερο ρυθμό από τον Γερμανό. Ο Φέτελ αρνήθηκε, αρχικά, να παραχωρήσει τη θέση και δεν είναι ακόμα σαφές αν συναίνεσε ή απλώς δέχθηκε μια καθαρή προσπέραση από τον Αυστραλό.
Ο Ρόζμπεργκ είχε περάσει τον Ρικιάρντο κατά το πρώτο πιτ-στοπ και αργότερα (ελέγχοντας την κατανάλωση καυσίμων) προσπέρασε τον Φέτελ στην πίστα, πριν καταδιώξει και περάσει και τον Αλόνσο, περίπου 15 γύρους πριν το τέλος.
Όλοι οι πρωτοπόροι, τελικά, ακολούθησαν στρατηγική με δύο πιτ-στοπς, επιλέγοντας να εκκινήσουν με τη μαλακή γόμα και έπειτα να τοποθετήσουν τη μέση γόμα σε καθεμιά από τις δύο στάσεις τους. Η Mercedes δεν είχε κανένα πρόβλημα με τη διαχείριση της γόμας, σε αντίθεση με τη Ferrari. Η Red Bull βρισκόταν κάπου ενδιάμεσα.
Μετά την πρώτη πενταδα, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ κέρδισε τη μάχη για την 6η θέση με τον Βαλτέρι Μπότας. Στη μάχη της εξάδας θα βρισκόταν και ο Φελίπε Μάσα, αν δεν είχε μια βίαιη επαφή με τη Ferrari του Αλόνσο στην εκκίνηση, κατά την οποία στράβωσε ο πίσω άξονας της Williams και ο Βραζιλιάνος έχασε δύο λεπτά στο πρώτο του πιτ-στοπ, πέφτοντας τελευταίος.
Οι «πελατειακές» ομάδες της Mercedes φάνηκαν να χάνουν την ανταγωνιστικότητά τους σε σχέση με τις εργοστασιακές Ferrari και Red Bull-Renault, ή απλά οι δύο τελευταίες να προόδευσαν περαιτέρω. Επίσης, η πίστα της Σαγκάης δεν «τιμωρούσε» την έλλειψη ισχύος τόσο πολύ όσο εκείνη του Μπαχρέιν.
Την πρώτη οκτάδα έκλεισε ο Κίμι Ράικονεν, που έχει συνεχιζόμενα προβλήματα με τη ρύθμιση όλου του εμπρός μέρους της Ferrari του για να ταιριάζει το μονοθέσιο στο οδηγικό του στιλ. Ο Φινλανδός, πλέον, ελπίζει στις νέες αναβαθμίσεις της Ferrari ενόψει του επόμενου GP, στην Ισπανία την 11η Μαΐου.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ GP Kίνας 2014
1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:36:52.810
2. Ρόζμπεργκ (Mercedes) +18.686
3. Αλόνσο (Ferrari) +25.765
4. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +26.978
5. Φέτελ (Red Bull-Renault) +51.012
6. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) +57.581
7. Μπότας (Williams-Mercedes) +58.145
8. Ράικονεν (Ferrari) +1:23.990
9. Πέρεθ (Force India-Mercedes) +1:26.489
10. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) +1 γύρος
11. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1 γύρος
12. Βερν (Toro Rosso-Renault) +1 γύρος
13. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1 γύρος
14. Μαλονάδο (Lotus-Renault) +1 γύρος
15. Μάσα (Williams-Mercedes) +1 γύρος
16. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) +1 γύρος
17. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) +1 γύρος
18. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) +1 γύρος
19. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) +2 γυροι
20. Έρικσον (Caterham-Renault) +2 γυροι
Εγκ. Γκροζάν (Lotus-Renault) +29 γυροι
Εγκ. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) +52 γυροι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Ρόζμπεργκ - 79
2. Χάμιλτον - 75
3. Αλόνσο - 41
4. Χούλκενμπεργκ - 36
5. Φέτελ - 33
6. Ρικιάρντο - 24
7. Μπότας - 24
8. Μπάτον - 23
9. Μάγκνουσεν - 20
10. Πέρεθ - 18
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Mercedes - 154
2. Red Bull - 57
3. Force India - 54
4. Ferrari - 52
5. McLaren - 43
6. Williams - 36
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου