Το πλάνο ανάπλασης της Λεωφόρου (θα ξεπεράσει τις 20.000 θέσεις) και τις νέες κάρτες διαρκείας (με αύξηση τιμών) παρουσίασε ο Γιάννης Αλαφούζος σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε στο κέντρο «Baraonda».
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και οι συνεργάτες του παρουσίασαν βήμα βήμα (και με βίντεο) τις αλλαγές που θα γίνουν στο «Απόστολος Νικολαϊδης», εξηγώντας πως ό,τι καλύτερο μπορούσε να γίνει, αυτό θα γίνει.
Τα έργα θα ξεκινήσουν γύρω στα Χριστούγεννα και η ομάδα θα αναγκαστεί να παίξει στο ΟΑΚΑ για 3-4 αγώνες. Ο Αλαφούζος πάντως ξεκαθάρισε πως ακόμα κι αν οι «πράσινοι» μπουν στους ομίλους του Champions League, δεν θα αφήσουν τη Λεωφόρο μόνιμα.
«Τέλος της άλλης σεζόν θα είμαστε έτοιμοι»Στη συνέχεια έγινε ανάλυση των νέων καρτών διαρκείας, εξηγώντας γιατί βγαίνουν νωρίς και γιατί έχουν αυξήσεις στις τιμές, ενώ για το αγωνιστικό κομμάτι ξεκαθάρισε πως το πλάνο δεν θα αλλάξει και η ομάδα θα συνεχίσει να στηρίζεται στα «δικά» της παιδιά και σε λίγους εκλεκτούς ξένους.
Στον πρόλογό του κι αφού έδειξε βίντεο με την... νέα Λεωφόρο, ο Γιάννης Αλαφούζους τόνισε: «Από αύριο αρχίζει η ανακατασκευή της Λεωφόρου και θα κρατήσει μερικούς μήνες, όσο διαρκεί η γραφειοκρατία για ένα μεγάλο έργο.
Εκτιμάμε ότι από πλευράς κατασκευής θα είμαστε έτοιμοι τον Οκτώβριο, αλλά η σκέψη που επικρατεί είναι -αφού κάνουμε έναν καλλωπισμό το καλοκαίρι και αφού προσαρμόσουμε τις ανάγκες στους κανονισμούς της UEFA- πως τα έργα δεν θα αρχίσουν πριν τα Χριστούγεννα. Να τελειώσει ο πρώτος γύρος και να ξεκινήσουμε τον Δεκέμβριο. Σε 3-4 θα τελειώσουμε το έργο. Όσο θα είναι κλειστή η Λεωφόρος, για 4-5 παιχνίδια, δηλαδή 1-2 μήνες, θα πάμε στο ΟΑΚΑ».
Στη συνέχεια, ο υπεύθυνος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στα θέματα γηπέδων, Γιάννης Παναγιωτίδης εξήγησε αναλυτικά όσα θα αλλάξουν: «Τα πρώτα πλάνα άρχισαν τον Σεπτέμβριο του 2012. Τότε η Λεωφόρος είχε παραμεληθεί, δικαίως γιατί δεν υπήρχαν σκέψεις επιστροφής. Το γήπεδο ήταν σε κακή κατάσταση. Χάρη σε συντονισμένες παρεμβάσεις εξασφαλίστηκαν οι νομοθετικές αλλαγές και κάναμε κάποια έργα. Είναι μία σταδιακή επέμβαση στο γήπεδο.
Περιλαμβάνει την αύξηση της χωρητικότητας, την προσθήκη σουιτών, κάτι που θα καλύψει γύρω-γύρω το κέλυφος του γηπέδου. Υπάρχει η προσθήκη δύο εξεδρών πάνω από τις υφιστάμενες κεντρικές. Υπάρχουν τέσσερις κατασκευές στα πέταλα, κάνουμε κάποιες σουίτες. Πάνω από τη Θύρα 7 θα γίνει μία κατασκευή με ένα εστιατόριο και ένα μουσείο, θα χρησιμοποιείται και εκτός αγώνων. Το περίβλημα περιμετρικά του γηπέδου θα ντυθεί με μία αλουμινένια κατασκευή και θα μπορούν να προβάλλονται πολλά πράγματα».
«10.000 διαρκείας, ελπίζω να εξαντληθούν»
Επόμενο θέμα συζήτησης τα εισιτήρια διαρκείας, με τον Γιάννη Αλαφούζο να ανακοινώνει: «Αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε τις πρακτικές πολλών χωρών, όπου οι ομάδες πουλούν τα εισιτήρια της επόμενης σεζόν πριν τελειώσει η προηγούμενη. Το κάνουμε για να έχουμε όσα περισσότερα έσοδα μπορούμε.
Τα οικονομικά βελτιώθηκαν, αλλά δεν πάνε τόσο καλά όσο το ποδοσφαιρικό τμήμα... Θέλουμε να ανταμείψουμε όσους στήριξαν τον Παναθηναϊκό και το 10% αύξηση είναι μία λογική τιμή, με τα ευρωπαϊκά παιχνίδια να συνυπολογίζονται. Για τους άλλους η αύξηση θα αγγίξει 30%. Θα εκδώσουμε 10.000 εισιτήρια και θεωρώ ότι επειδή υπάρχει μεγαλύτερη πίστη στην ομάδα και στη διοίκηση, θα εξαντληθούν».
Ο υπεύθυνος εισιτηρίων της «πράσινης» ΠΑΕ, Σπύρος Βλάχος, αφού ανακοίνωσε αναλυτικά όλες τις τιμές ανά θύρα, εξήγησε πως: «Μέχρι τις 8 Μαϊου οι παλαιοί κάτοχοι θα έχουν το δικαίωμα προτίμησης, αλλά μετά θα χάσουν την ευκαιρία να διατηρήσουν τη θέση τους». Επίσης, τόνισε πως στη Θύρα 6 δεν θα βγουν εισιτήρια διαρκείας με στόχο να μπορεί ο Παναθηναϊκός να φιλοξενεί οπαδούς του εκάστοτε αντιπάλου, ότι ζήτησαν από τώρα για τον αγώνα των πλέι οφ με τον ΠΑΟΚ.
Στη συνέχεια ακολούθησαν ερωτήσεις για το γήπεδο και το αγωνιστικό κομμάτι. Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ρωτήθηκε και απάντησε...
Για το αν φοβάται πως κάποιος μπορεί να μπλοκάρει το έργο: «Ποτέ δεν είσαι απόλυτα βέβαιος, αλλά είναι αρκετά ισχυρή η θέση μας για πολλούς λόγους τους οποίους δεν θα πω αυτή τη στιγμή. Αισθανόμαστε ασφάλεια πως δεν θα σταματήσει το έργο».
Για το αν σε περίπτωση πρόκρισης στους ομίλους του Champions League υπάρχει σκέψη μετακόμισης στο ΟΑΚΑ: «Δεν θα αποκλείσω τίποτα γιατί αλλάζουν οι σκέψεις και οι συνθήκες. Αλλά δεν θα φύγουμε από τη Λεωφόρο ακόμα και για το Champions League (χειροκροτήματα). Η χωρητικότητα του γηπέδου θα είναι κοντά στις 20.000, ελπίζουμε να το πάμε ως τις 22.000».
Για το χρονοδιάγραμμα των έργων: «Στον πρώτο γύρο δεν θα κάνουμε τίποτα στη Λεωφόρο. Σκεφτόμαστε να ξεκινήσουμε με τη διακοπή των Χριστουγέννων. Το πρώτο στάδιο απαιτεί το κλείσιμο της Λεωφόρου ένα-δύο μήνες για τις βαριές εργασίες. Στο δεύτερο στάδιο θα είναι έτοιμα τα κομμάτια και θα μπουν σταδιακά. Φαντάζομαι ότι ως το τέλος της σεζόν θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα. Εκτός αν κρίνουμε ότι για αγωνιστικούς λόγους πρέπει να μείνουμε στη Λεωφόρο, άρα θα καθυστερήσει η έναρξη των εργασιών. Γιατί προτεραιότητα μας είναι να νικάμε. Προτεραιότητα είναι να νικάει ο Παναθηναϊκός και όχι να έχει περισσότερες θέσεις».
Για το πώς θα καλυφθεί το κόστος: «Ο κύριος Σγουρός έχει ανακοινώσει μία σειρά έργων. Θα επενδυθούν αρκετά χρήματα σε ερασιτεχνικούς ομίλους από την Περιφέρεια και θα φτάσουν τα χρήματα. Υπάρχουν γραμμένα στον προϋπολογισμό της Περιφέρειας. Αν χρειαστεί κάποιο ποσό θα δούμε και τι δυνατότητες έχει η ΠΑΕ».
Για το θέμα της Διπλής Ανάπλασης: «Αρχικά ακουγόταν συμπαθητική. Αλλά όταν την ελέγξαμε, καταλάβαμε ότι δεν πρέπει να πάμε στον Βοτανικό. Δεν μας αρέσει καθόλου και δεν θέλουμε να πάμε εκεί. Ο εκάστοτε Δήμαρχος μπορεί να ισχυριστεί ότι η Λεωφόρος δεν ανήκει στον Παναθηναϊκό. Εμείς όμως δεν συμμεριζόμαστε αυτή την άποψη. Ο κύριος Καμίνης έχει βοηθήσει τον Παναθηναϊκό όποτε χρειάστηκε. Έχει το όνειρο της Διπλής Ανάπλασης, αλλά είναι ρεαλιστής. Εφαρμόζει το νόμο και δεν είναι δημαγωγός. Η ΠΑΕ έχει κάθε λόγο να θέλει καλή σχέση με το Δήμο, όποιος και να εκλεγεί Δήμαρχος. Δεν πρέπει να συγκρουόμαστε, αλλά να συνεργαζόμαστε και να βρίσκουμε λύσεις».
Για το αν θα αυξηθεί το μπάτζετ ή αν θα αλλάξει το αγωνιστικό πλάνο: «Όχι, θα ακολουθήσουμε το πλάνο μας. Αυτό δεν αλλάζει. Ακόμα και με τον κύριο Φερέιρα αυτό ήταν το πλάνο μας, άσχετα από την καταστροφή που ακολούθησε. Πολλοί από τους ξένους που έρχονται, το κίνητρό τους είναι περιορισμένο. Δεν είμαστε ούτε το καλύτερο ούτε το πιο πλούσιο πρωτάθλημα και έρχονται συνήθως για να κλείσουν την καριέρα τους. Αν πάμε για ακριβούς παίκτες, θα χάσουμε. Γιατί τους πραγματικά καλούς δεν θα μπορούμε να τους πάρουμε. Εξάλλου, είναι μεγαλύτερη ικανοποίηση να βγάζεις δικούς σου παίκτες. Η γραμμή δεν αλλάζει και οι μεταγραφές θα είναι περιορισμένες, πολύ λιγότερες από πέρυσι. Διότι πρέπει να ανταμειφθούν και τα παιδιά που έρχονται από τις Ακαδημίες. Θα τους δώσουμε την ευκαιρία. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που δεν πήραμε τον Δάνο, Όλσεν τον Ιανουάριο».
Για την ανταπόκριση που περιμένει από τον κόσμο: «Μετά την παταγώδη αποτυχία στις αρχικές μου προβλέψεις, δεν τολμάω να κάνω άλλες προβλέψεις. Είναι δεδομένο πως θα πάμε καλύτερα από πέρυσι. Το πόσο καλύτερα δεν το ξέρω. Τα προνόμια θα τα αυξήσουμε. Τα λεφτά που δίνει κάποιος μπορεί να τα πάρει πίσω».
Για το αν υπάρχει σκέψη να βρεθούν έσοδα από την ονοματοδοσία του γηπέδου: «Ποτέ δεν σκεφτήκαμε να πουλήσουμε το όνομα, αλλά δεν είχαμε κανένα ενδιαφέρον».
Για την περίπτωση ανακατασκευής της Λεωφόρου: «Είναι όνειρο όλων μας μια μεγαλύτερη Λεωφόρος, αλλά με τα τωρινά οικονομικά είναι σχεδόν ανέφικτο. Επίσης, αν την γκρεμίσουμε, κινδυνεύουμε... Συζητάμε το πως θα μπορέσει να επεκταθεί κι άλλο και ίσως βρούμε μια λύση. Αυτή τη στιγμή ό,τι κάνουμε είναι το καλύτερο που μπορούμε, εξαντλούμε τα περιθώρια. Το σχέδιο που παρουσίασε το ΠανΚι είναι πάρα πολύ ωραίο, αλλά είμαστε ακόμα μακριά από το να πούμε ότι σχεδιάζουμε κάτι το ιδανικό. Ίσως στο άμεσο μέλλος, η πολιτική και η οικονομία να αλλάξει».
Τέλος, Γιάννης Παναγιωτίδης ρωτήθηκε για το αν η Λεωφόρος θα πληροί τις προϋποθέσεις για την UEFA, απαντώντας: «Τον Οκτώβριο του 2012 είχε έρθει η UEFA ανεπίσημα. Θα ξαναγίνει μία αυτοψία από την UEFA, η οποία είναι πιο ελαστική σε ανάλογες περιπτώσεις. Εάν μας ζητήσει αλλαγές για τη Λεωφόρο, θα τις κάνουμε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου