Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

EKTOΣ ΣΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ… ΣΤΟ ΚΑΛΟ....ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΠΑΜΠΛΟΥΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΕ....

 troktiko






…ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ…
Εκτός ΣΚΑΪ βρίσκεται πλέον ο Νίκος Ευαγγελάτος.
Το κανάλι του Φαλήρου ανακοίνωσε…
τη λύση της συνεργασίας με το δημοσιογράφο το βράδυ της Πέμπτης.


Στην ανακοίνωσή της η διοίκηση του σταθμού ευχαριστεί τον Νίκο Ευαγγελάτο για την άψογη συνεργασία.
Στην ώρα της εκπομπής του Νίκου Ευαγγελάτου από Δευτέρα θα μεταδίδεται δίωρη εκπομπή με θέμα τις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Νίκου Ευαγγελάτου αφορμή για την διακοπή της συνεργασίας ήταν η ανακοίνωση που του έγινε από τον διευθυντή ειδήσεων ότι από την επόμενη εβδομάδα θα περικοπεί κατά το ήμισυ η διάρκεια της εκπομπής του.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
“Μετά από  2,5 χρόνια κλείνει αυτός ο κύκλος συνεργασίας μου με τον ΣΚΑΙ.
Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκα όταν ο διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης του σταθμού, μού ανακοίνωσε ότι για την προεκλογική περίοδο αποφασίστηκε να περικοπεί  κατά το ήμισυ η εκπομπή που παρουσιάζω και να αντικατασταθεί από μια άλλη πολιτική εκπομπή.
Η προσπάθεια μου αυτά τα 2,5, δύσκολα χρόνια για τον τόπο, ήταν να παρουσιάζω καθημερινά την επικαιρότητα φιλοξενώντας όλες τις απόψεις. Ο σταθμός μου έδωσε την ελευθερία της λειτουργίας και οι τηλεθεατές αγκάλιασαν ζεστά το αποτέλεσμα.
Είναι υποχρέωση μου να ευχαριστήσω τον κ. Αλαφούζο για την εμπιστοσύνη του και παρά την πίεση των στιγμών να επαναλάβω ότι πέρασα μια από τις δημιουργικότερες περιόδους μου στην τηλεόραση.  Επίσης οφείλω ευγνωμοσύνη στους συναδέλφους μου δημοσιογράφους και τεχνικούς του σταθμού για τη συνεργασία. Σε καθημερινή βάση υπερέβαιναν εαυτούς.

Συνεχίζω τη δημοσιογραφική μου παρουσία μέσα από το πρώτο ειδησεογραφικό site της χώρας το newsit.gr και ευελπιστώ ότι θα τα ξαναπούμε σύντομα και τηλεοπτικά”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου