Τρίτη 12 Απριλίου 2011

38χρονη μπήκε για εξωσωματική σε κλινική και κατέληξε νεκρή - Τι καταγγέλει o σύζυγός της



- Η 38χρονη προσπάθησε με εξωσωματική να νικήσει το θάνατο με μια καινούρια ζωή
- Είχε χάσει το μοναχογιό της από λευχαιμία
- Τι καταγγελει ο σύζυγος της, τι απαντά ο γιατρός

Την 25η Μαρτίου η 38χρονη Ελευθερία Χριστοδουλοπούλου εισήχθη σε κλινική εξωσωματικής των Αθηνών όπου είχε προγραμματισμένο ραντεβού για τη διενέργεια εξωσωματικής γονιμοποίησης.


Μία ώρα αργότερα η άτυχη γυναίκα πρησμένη και διασωληνωμένη μεταφέρθηκε σπευσμένα στο Νοσοκομείο - Μαιευτήριο Μητέρα, όπου λίγο αργότερα οι γιατροί ανακοίνωσαν στους συγγενείς της ότι πέθανε.

Όπως καταγγέλει o σύζυγός της Βασίλης Μπέκος ο οποίος έχει καταθέσει μήνυση εναντίον του γιατρου και των υπευθύνων της κλινικής,  "κατά τους τελευταίους δύο μήνες πηγαίναμε με τη γυναίκα μου στο συγκεκριμένο κέντρο εξωσωματικής 2 φορές την εβδομάδα για την προετοιμασία και είχαν γίνει όλες οι απαραίτητες εξετάσεις. Η γυναίκα μου δεν είχε κανένα πρόβλημα υγείας, ούτε ασπιρίνη δεν είχε πάρει. Θέλαμε όμως να ξαναποκτήσουμε εναν γιο μετά το θάνατο του παιδιού μας πριν 2,5 χρόνια από λευχαιμία. Πήγαμε για εξωσωματική και έχασα τη γυναίκα μου. Εχω κάνει μηνύσεις εναντίον του γιατρού και των υπευθύνων της εταιρείας. Ζητώ δικαίωση και θέλω να φανεί η αλήθεια. Είμαι αποφασισμένος να πάω στην κλινική και να μην αφήσω κανέναν όρθιο. Έχω φτάσει σε αυτό το σημείο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου