Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Αλλάζουν τα δεδομένα για τον Σισέ!

 
troktiko    Αλλάζουν τα δεδομένα για τον Σισέ!
Την πιθανότητα … να συνεχίσει στο ελληνικό πρωτάθλημα εξέφρασε για άλλη μια φορά ο Σισέ, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν μου αρέσει να χάνω και να δίνω αφορμές να χαίρονται οι αντίπαλοί μου. Όταν είπα ότι θα φύγω, πολλοί χάρηκαν. Δε θέλω να δώσω την ευχαρίστηση να πουν “εμείς τον κάναμε να φύγει”, να νιώσουν ότι με νίκησαν» ήταν μερικές από τις δηλώσεις του επιθετικού του Παναθηναϊκού που τόνισε πως θα ξανασκεφτεί την παραμονή του ή όχι με ηρεμία.


Ο Γάλλος στράικερ ανέλυσε τον χαρακτήρα του, λέγοντας «γεννήθηκα χωρίς φόβο», ενώ μίλησε επίσης για τον Ζινεντίν Ζιντάν που τον θεωρεί καλύτερο ποδοσφαιριστή όλων των εποχών, τη θυσία της μητέρας του για να κατορθώσει ο Σισέ να παίξει ποδόσφαιρο, τους τραυματισμούς του, τα χαμένα παιδικά του χρόνια και το μίσος που έχει για την… ήττα!
Τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης στην κυπριακή έκδοσή της εφημερίδας «Goal».
«Κοίτα, είναι αλήθεια πως κάποτε, εν βρασμώ ψυχής, λέμε πράγματα. Ίσως θα έπρεπε να περιμένω το σκεφτώ καλά, πριν μιλήσω. Ξέρω ότι η δήλωση μου προκάλεσε πόνο στους οπαδούς κι εγώ δεν είμαι εδώ για να πληγώνω τον κόσμο. Από εκεί και πέρα πρέπει να πάρουμε τη δεύτερη θέση και να προκριθούμε στο Champions League. Ό,τι έχει ειπωθεί, έχει ειπωθεί. Θα τα ξαναπούμε αργότερα αυτά», και συνέχισε.
«Δεν αντέχω την ήττα. Δε μου αρέσει να χάνω και προπαντός δε μου αρέσει να δίνω αφορμές στους αντιπάλους μου για να χαίρονται. Γι’ αυτό και όταν είπα ότι θέλω να φύγω, ήταν πολλοί εκείνοι που χάρηκαν. Αλλά εγώ δε θέλω να δώσω σε κανέναν την ευχαρίστηση να πει `εμείς τον κάναμε να φύγει’ και να νιώθουν ότι με νίκησαν. Οπότε, θα το ξανασκεφτώ τι θα κάνω τελικά».
«Γεννήθηκα για να παίζω ποδόσφαιρο»
Ο Τζιμπρίλ Σισέ, στη συνέχεια θυμήθηκε τα παιδικά του χρόνια, τονίζοντας: «Δεν ένιωσα παιδικά χρόνια. Σχολείο, προπόνηση, σπίτι. Την οικογένειά μου την έβλεπα μόνο Σαββατοκύριακα. Έτσι, έμαθα να είμαι πειθαρχημένος, αυτόνομος, αυτάρκης, ανεξάρτητος. Οι γονείς μου έφυγαν απ’ την Ακτή Ελεφαντοστού, όταν ο πατέρας μου πήρε μετεγγραφή στην Arles. Δεν είναι όμως λόγω του πατέρα μου που ασχολήθηκα με το ποδόσφαιρο, αφού οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν 2 χρονών. Γεννήθηκα για να παίζω ποδόσφαιρο. Βάζαμε παλούκια στα χωράφια για δοκάρια και παίζαμε όλη μέρα. Μάλιστα, η μάνα μου έκανε τεράστια θυσία. Ενώ κατάγομαι από μουσουλμανική οικογένεια, έσφιξε την καρδιά της και με έστειλε σε καθολικό σχολείο, εσώκλειστο, στις ακαδημίες της Νιμ»
Ο στράικερ του Παναθηναϊκού θεωρεί πως είναι πολύ δυνατός και πως γεννήθηκε χωρίς φόβο. «Όταν νιώθω πως οι οπαδοί περιμένουν πολλά από μένα, με παρακινεί, με κάνει να βάζω τα δυνατά μου. Για μένα, οι τραυματισμοί είναι κατά 80% στο “κεφάλι”. Το σώμα κάνει ό,τι του πει ο εγκέφαλος. Κι εγώ, είμαι πολύ δυνατός πνευματικά. Νομίζω έχει να κάνει με τον τρόπο που με γέννησε η μάνα μου. Δεν έχω φόβο μέσα μου».
Κλείνοντας, ο Σισέ δήλωσε πως ο «Ζιντάν είναι ο καλύτερος παίκτης όλων των εποχών. Είχα την ευτυχία να παίξω μαζί του. Ήταν κάτι απερίγραπτο. Όταν είσαι επιθετικός, έχεις πάντα την έγνοια πού είναι η μπάλα, πότε να τη ζητήσεις, πού πρέπει να τρέξεις. Με τον Ζιζού δεν είχες έγνοια, σε έβλεπε όπου κι αν ήσουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου