Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

«Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο... ΠΑΟΚ

«Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο... ΠΑΟΚ» (vds)  Ένας Αγγελος Αναστασιάδης έξω από τα… δόντια. Όπως είναι, άλλωστε, πάντα αφού δεν έχει μάθει να «κρύβεται».

Στην επιστροφή του ως τεχνικός του ΠΑΟΚ στην Τούμπα – παρουσιάστηκε από τον πρόεδρο Ζήση Βρύζα - δεν έψαξε για δικαιολογίες. Το είπε ξεκάθαρα, όταν ρωτήθηκε εμμέσως για το… κατεστημένο και τα θέματα που έχουν αφήσει το «δικέφαλο» του βορρά μακριά από τους τίτλους.
«Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο ΠΑΟΚ» είπε ο έμπειρος τεχνικός, ο οποίος εμφανίστηκε έτοιμος για την ανάληψη της ευθύνης, η οποία – όπως είπε – θ' ανήκει αποκλειστικά σ' εκείνον σε περίπτωση αποτυχίας.

Τόνισε ότι ξέρει πως πολλοί θα τον λοιδορήσουν για την επίκληση του στα Θεία, αλλά το ξεκαθάρισε από τώρα: «Να ξέρετε, το λέω από τώρα, αν πάρουμε τίτλο η Παναγιά θα τον φέρει όχι ο Αναστασιάδης».Απάντησε στις «κατηγορίες» που του είχε προσάψει μερίδα του Τύπου για «μη επιθυμία του για συνεργασία με μεγάλους σε αξία παίκτες» και ότι βρίσκεται 10 χρόνια πίσω λέγοντας ότι «κοιμάμαι με την απειλή. Δεν τη φοβάμαι, όμως. Εσείς λέτε τόσα για εμάνα. Θα ήμουν ηλίθιος αν δεν ήθελα να συνεργαστώ με μεγάλους παίκτες», ενώ ζήτησε τη βοήθεια του Θεού και της Παναγιάς ώστε το «Μάιο να είμαστε καλά. Αυτό θέλω».
Αγγελος Αναστασιάδης και Ζήσης Βρύζας κατά την παρουσίαση του πρώτου από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αγγελος Αναστασιάδης και Ζήσης Βρύζας κατά την παρουσίαση του πρώτου από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ακόμη άφησες σαφείς αιχμές για τη δουλειά του Χουμπ Στέφενς, επισημαίνοντας ότι δεν έκανε αυτά που «ήδη εμείς κάνουμε», ενώ ξεκαθάρισε ότι μεγάλες ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ πρέπει να κατακτούν τίτλους, όπως και οι παίκτες της ομάδας να μην «τρομάζουν από το βουητό της Τούμπας».
Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου
Ζήσης Βρύζας: «Είμαι στην ευτυχή θέση να σας παρουσιάσω τον Αγγελο Αναστασιάδη. Ανοίγουμε καινούργια σελίδα, πρέπει να φανούμε άξιοι»
Αγγελος Αναστασιάδης:
«Να σας χαιρετήσω όλους, μετά από αρκετό καιρό στα ίδια λημέρια. Αναβαθμισμένα βέβαια πολύ. Κατ' αρχήν θα πρέπει να ευχαριστήσω τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ στον κ. Σαββίδη που μου έκανε την τιμή να μου εμπιστευτεί την ομάδα. Τον Ζήση τον Βρύζα που είναι ο πρόεδρος της ομάδας και θα είναι άμεσος συνεργάτης μου. Να ευχαριστήσω και τον κόσμο, ο οποίος στο μεγαλύτερο του ποσοστό έδειξε τη συμπάθεια και την εμπιστοσύνη σε εμένα.
Πρέπει να τον ευχαριστήσω ιδιαίτερα, αλλά και να πω ότι έχω ποσοστό ευθύνης για το έργο που αναλαμβάνω. Πέρασαν δέκα χρόνια από την τελευταία φορά που ήμουν εδώ, ίσως μπορεί και παραπάνω. Νιώθω όμως ότι είναι σαν να μην έφυγα ποτέ. Ελπίζω να μας βοηθήσει όλους και πρώτα εμένα η Παναγιά να κάνω το όνειρο όλων αυτών των ανθρώπων και των φίλων της ομάδας πραγματικότητα. Η ευθύνη είναι πάρα πολύ μεγάλη.
Χρειάζεται πάρα μα πάρα πολλή δουλειά, συνεχής κι όπως είπα να μας βοηθήσει όλους ο Θεός να τα κάνουμε καλά. Δεν είναι ούτε ώρες για πανηγυρισμούς γιατί ακούω πάρα πολλά, θα κάνουμε εκείνο θα κάνουμε το άλλο. Εμένα γνωρίζετε ποια είναι η φιλοσοφία μου και ποια είναι η αρχή μου. Εμένα με ενδιαφέρει να είμαστε τον Μάιο καλά. Κι ο στόχος είναι αυτός, να είμαστε τον Μάιο καλά.
Ξέρω ότι έχετε πρόβλημα με εμένα. Το γνωρίζω. Γνωρίζω και ποια είναι η δουλειά σας. Μη νομίζετε ότι δε γνωρίζω τι κάνετε. Αλλά δυστυχώς για εσάς, εμάς η δουλειά μας είναι αλλιώς. Πρέπει να δίνουμε σε εσάς αυτά που πρέπει για το καλό της ομάδας κι όχι για το προσωπικό μας καλό. Η δουλειά που γίνεται εδώ δε θα γίνεται για το καλό του ενός. Η δουλειά αυτή γίνεται για το καλό της ομάδας κι εσείς θα παίρνετε αυτά για το καλό της ομάδας.
Εμάς θα μπορούσαμε να σας δίνουμε να γράφετε συνέχεια από δύο σελίδες ο καθένας, θα ήταν πάρα πολύ καλό και για εσάς και για εμάς, αλλά δυστυχώς δε θα είναι καλό για την ομάδα. Με γνωρίζετε ότι θέλω να εξηγούμαι από την αρχή για να μην παρεξηγούμαι. Μερικοί θα το παρεξηγήσετε, αλλά εγώ δεν μπορώ να πάω ενάντια στα συμφέροντα της ομάδας.
Δεν το έχω κάνει ποτέ. Ενάντια στα συμφέροντα τα δικά μου για το καλό της ομάδας μπορώ να πάω και το έχω κάνει επανειλημμένως. Αλλά εναντίον του ΠΑΟΚ απαγορεύεται. Δεν μπορεί να γίνει. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ταλαιπωρία που θα τραβήξουμε όλοι μαζί»
Κύριε Βρύζα όλοι γνωρίζουμε ότι πριν δύο χρόνια είχατε κάνει ένα ραντεβού με τον κ. Αναστασιάδη. Γιατί δεν κάνατε εσείς αυτό που έκανε ο Ιβάν Σαββίδης;
«Έχετε την τάση να βρίσκετε ίντριγκες. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι μόνο ως θετική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μία συζήτηση που υπήρξε μεταξύ μας για πιθανή συνεργασία».
Κ. Αναστασιάδη ίσχυσε και φέτος αυτό που λέτε πάντα ότι αν σας καλέσει ο ΠΑΟΚ πάντα έρχεστε; Κάνατε δεύτερη σκέψη, τι ίσχυσε φέτος;
«H καλύτερη απάντηση είναι ότι είμαι εδώ. Ξέρετε ότι το δηλώνω και δεν το παίρνω ποτέ πίσω. Με κάλεσαν τώρα και είμαι εδώ».
Έχετε στο μυαλό σας έναν συγκεκριμένο τρόπου που θέλετε να αγωνιστεί ο ΠΑΟΚ ή είναι νωρίς ενόψει προσθηκών και αποχωρήσεων;
«Στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει ένα σύστημα, υπάρχουν πολλά ΚΙ εμείς θα τα μάθουμε όλα. δεν υπάρχει κάποιο που δεν θα το παίζει ο ΠΑΟΚ. Αυτό είναι μέλημα δικό μου καθαρά. Δεν με ενδιαφέρει τι γινόταν με τους προηγούμενους προπονητές. Με ενδιέφερε όπως όλους τους ΠΑΟΚτσήδες η ομάδα να πηγαίνει καλά. Τώρα αν δεν πηγαίνει καλά η ομάδα θα φταίει μόνο ο Αναστασιάδης. Η λέξη δικαιολογία δεν υπάρχει. Άκουγα πολλά, έφταιγαν οι διαιτητές, πρέπει να κερδίζουμε και τους διαιτητές.
Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο ΠΑΟΚ. Αυτά πρέπει να τα ξεχάσουμε όλοι μας, εγώ τα έχω ξεχάσει από το 1996. Είναι μεγάλη η ευθύνη, θέλει πολλή δουλειά. Ενημερώνω και τον κόσμο, δεν μας φταίει κανείς, αυτό να μας γίνει πεποίθηση. Αυτό θα περάσει και στα αποδυτήρια. Θα το μάθουν καλά και τα παιδιά. Δικαιολογία σημαίνει τίποτα, δεν παίρνεις τίποτα. Όταν δικαιολογείσαι λες ψέματα και εγώ τα σιχαίνομαι τα ψέματα. Είναι μεγάλο το βάρος, θέλει δουλειά, αλλά αλλιώς δεν θα πάει μπροστά το καράβι».
Σε αυτό το διάστημα των 2,5 εβδομάδων που βρίσκεται σε συνεργασία με τον Ζήση Βρύζα αν έχετε δει να έχει αλλάξει κάτι στη λειτουργία της ομάδας και δεύτερο επειδή την προηγούμενη φορά υπήρχαν πολλά οικονομικά προβλήματα το 2003 εννοώ, αν το γεγονός ότι πλέον δεν υπάρχουν είναι ένα συν για εσάς για τη δουλειά που θα κάνετε;
Για το πρώτο σκέλος δεν μπορώ ακόμα να απαντήσω. Εμείς δουλεύουμε πάρα πολύ. Να πω τι διαφορά από πέρυσι; «Δεν νομίζω ότι ο προηγούμενος προπονητής ασχολήθηκε με αυτά που ασχολούμαστε εμείς από το πρωί μέχρι το βράδυ. Οχι μόνο εγώ αλλά και οι συνεργάτες μου. Υπάρχουν πολλοί που δουλεύουν για τον ΠΑΟΚ που δεν τους ξέρετε και δεν χρειάζεται να τους μάθετε. Τώρα πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία. Με τα προβλήματα που είχαμε τότε πριν από δέκα χρόνια αυτά που πετύχαμε έιναι σα να παίρναμε Τσάμπιονς Λιγκ. Τότε ούτε τα μισά από τα προβλήματα δεν έβγαιναν προς τα έξω, γιατί αν έβγαιναν δεν θα παίρναμε τίποτα. Τώρα δεν υπάρχει δικαιολογία».
Για τον Πάμπλο Γκαρσία:
Ο Γκαρσία είναι εδώ έξω, είχαμε συναντήσεις αλλά αν δεν δοθεί το Οκ δεν γίνεται τίποτα. Αν δεν πέσουν οι υπογραφές, δεν είσαι προπονητής του ΠΑΟΚ. Με έπαιρναν τηλέφωνο οι δημοσιογράφοι πριν υπογράψω και τους έλεγα ότι δεν είμαι προπονητής του ΠΑΟΚ. Οταν ο Γκαρσία υπογράψει θα ανακοινωθεί. Είναι σα να με ρωτάτε αν ψάχνουμε παίκτη. Και βέβαια ψάχνουμε, αλλά θα ανακοινωθεί όταν υπογράψει. Εχουμε πάρει μία απόφαση και είναι σύμφωνος και ο μεγαλομέτοχος.
Ο ΠΑΟΚ δεν θα γίνει διαφημιστής των παικτών, για να παίξουμε το παιχνίδι των μάνατζερ. Εμείς είμαστε εδώ για να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα της ομάδας. Ψάχνουμε καθημερινά για πάικτες. Οταν θα επισημοποιηθεί θα το μάθετε. Οταν υπογράψει ο Γκαρσία θα το μάθετε. Περιμένουμε την απάντηση και το Οκ από τον μεγαλομέτοχο να τελειώσουν και οι τελευταίες λεπτομέρειες και θα ανακοινωθεί. Αν δεν έρθει δεν θα πρέπει να μάθετε το γιατί
Σε αυτά τα δέκα χρόνια που λείπετε από τον ΠΑΟΚ, αυτό που λείπει από την ομάδα είναι ένας τίτλος κι είστε ο τελευταίος που πανηγύρισε κάτι τέτοιο. Αυτό είναι που ζητάει κι ο κόσμος τόσα χρόνια. Ένα σχόλιο.
«Εσείς πιστεύετε τον τίτλο τον ζητάει ο κόσμος; Λάθος κάνετε. Η ομάδα αυτή είναι υποχρεωμένη να το κάνει αυτό. Δεν μπορεί να λες είμαι μεγάλη ομάδα και να μην το ζητάς αυτό. Το θέμα είναι πως θα το πάρεις αυτό, πως θα το κατακτήσεις. Εγώ παρακαλάω την Παναγία να κάνουμε τον Μάιο ότι δεν κάναμε τα τελευταία δέκα χρόνια. Να με φωτίσει, να με βοηθήσει κι εμένα και τα παιδιά και όλους αυτούς, όλους εμάς. Αλλά να πω κάτι και στον κόσμο που είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι.
Η βοήθεια του στο 99% των περιπτώσεων είναι πολύ μεγάλη. Όλα κρίνονται στη λεπτομέρεια. Μπορεί στις 99 φορές να είσαι εκεί και τη μία να τα κάνεις κομμάτια. Και ζητάω αυτή η μία να μην υπάρξει.
Και ξέρετε γιατί το λέω; Γιατί αν θα γίνει αυτό μία φορά από τον κόσμο το παίρνουν όλοι οι άλλοι με πρώτους εμάς και το κάνουν δικαιολογία. Να το ακολουθήσει αυτό ο κόσμος και να είναι εδώ 100% και να μη φτάσει κανείς να κατηγορήσει αυτό το λαό ότι ήταν εμπόδιο στον στόχο αυτό. Εγώ πάντα ενημερώνων την κατάσταση προτού συμβεί. Ξέρω το πάθος, τα ξέρω όλα από 15 χρονών είμαι εδώ. Έχω συμπληρώσει 45 χρόνια και παραπάνω στον ΠΑΟΚ, είτε είμαι εδώ είτε είμαι αλλού είμαι εδώ. Πρέπει ο κόσμος να το πάρει το μήνυμα. Να πάμε όλοι μαζί. Μπορεί να κάνουμε λάθη με πρώτο εμένα. Όποιος δουλεύει περισσότερο κάνει και περισσότερα λάθη».
Από την πρώτη μελέτη του ρόστερ, τι εντυπώσεις αποκομίσατε; Ποια είναι η πρώτη εικόνα σας;
«Θα σας μιλήσω για αυτά όταν έχω την αγωνιστική εικόνα. Τώρα έχω εικόνα μόνο με τα ονόματα που βλέπω. Όταν την έχω αγωνιστική τότε θα την ακούσετε».
Για τους στόχους: «Τους στόχους τους βάζει η ομάδα και είναι υψηλοί πριν ξεκινήσει η σεζόν. Θα πω κάποια στιγμή για τους στόχους, όταν δω όμως πρώτα. Θέλω να δω τι θα κάνουν και οι άλλοι στο αγωνιστικό κομμάτι, μόνο αυτό με ενδιαφέρει».
Στις δύο εβδομάδες που δουλεύετε έχετε κατασταλάξει για το μέλλον αυτών που τα συμβόλαια τους ολοκληρώνονται είτε γιατί είναι ελεύθεροι είτε γιατί έληξε ο δανεισμός τους;
«Αυτοί που είναι ελεύθεροι εξαρτάται και από αυτούς, είναι και τα οικονομικά, είναι πολλά πράγματα. Για αυτούς που είναι εδώ και έχουν συμβόλαιο, θα τους δούμε αγωνιστικά και θα αποφασίσουμε. Σας δίνω και μία είδηση έχουν κληθεί εδώ ο Μαντούρο και ο Μάρτενς να είναι μία εβδομάδα νωρίτερα από την έναρξη της προετοιμασίας εδώ γιατί αυτοί χρειάζονται περισσότερη δουλειά. Θα είναι εδώ και θα δουλέψουμε μαζί τους, για να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα καλά. Να ενσωματωθούν με την υπόλοιπη ομάδα όταν επιστρέψει για να είναι στο καλύτερο δυνατό επίπεδο».
Ποιος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που θεωρείται ότι πρέπει να αλλάξει στον ΠΑΟΚ όχι αγωνιστικά, στη φιλοσοφία της ομάδας για να έρθουν οι τίτλοι στην ομάδα;
«Ακούγονται πολλά πράγματα. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές που λένε με βρίζει και δεν μπορώ να παίξω. Μα αν δεν μπορείς να αντέξεις το βουητό της Τούμπας δεν μπορείς να κάνει πρωταθλητισμό. Ένα κομμάτι λοιπόν είναι αυτό. Ο κόσμος έρχεται να σε χειροκροτήσει και να σε γιουχάρει. Η ευθύνη είνα δική μας λοιπόν, δεν είναι του κόσμου. Στο χέρι μας είναι να μας χειροκροτεί. Το ζήτησα από τον κόσμο να στηρίξει μέχρι το 94, 95 και το κάνει. Και φέτος ο ΠΑΟΚ πανηγύρισε πολλές φορές στο τέλος. Αυτό είναι το ένα θέμα. Το άλλο είναι δεν μπορούμε να τρέχουμε στους διαιτητές και να κάνουμε κακό στον ΠΑΟΚ. Αυτό σας βολεύει και είναι δικαιολογία και δεν μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει. Η δικαιολογία για το κατεστημένο της Αθήνας. Εμείς τη χρονιά που πήραμε το Κύπελλο πήραμε και 120 εκατομμύρια έξτρα, ξέρετε γιατί; Κύπελλο ήθους, δεν είχαμε κόκκινη κάρτα. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν για να βγάλουμε το καράβι στην τρικυμία με τα λιγότερα δικά μας προβλήματα. Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι ο ΠΑΟΚ».
Αν είμαστε καλά εμείς τότε όλα θα μας πάνε καλά. Ας μας βοηθήσει η Παναγία. Δεν περιμένω εγώ βοήθεια από κανέναν. Εγώ γνωρίζω που ήρθα. Προτού ήρθα υπάρχει μία απειλή και κοιμάμαι με αυτή την απειλή. Δεν ξεχνάω τι έκανα τόσα χρόνια εδώ, τι έχω κάνει και τι έχω περάσει εδώ. Στη βιογραφία του Φέργκιουσον εκείνος γράφει στα 25 χρόνια δεν ένιωσα ποτέ απειλή.
Εγώ προτού υπογράψω η απειλή είναι εδώ. Να σας πω ένα παραδειγματάκι; Ήδη γράφετε δεν μπορεί με τους μεγάλους παίκτες, δεν τα πάει καλά. Είναι δέκα χρόνια πίσω. Η απειλή πλέκεται σαν αράχνη. Δεν τη φοβάμαι αυτή την απειλή. Μόνο τον Θεό φοβάμαι, κανέναν άλλον, γιαυτό είμαι εδώ. Θα με λοιδορήσουν πάλι, τα έχει πάλι με την Παναγιά. Και τι να κάνω; Που να πάω; Αν πάρουμε τίτλο, θα τον έχει δώσει η Παναγία και σας το λέω τώρα και μην πείτε τον πήρε τον τίτλο ο Αναστασιάδης».
Τα τελευταία χρόνια ο ΠΑΟΚ τερματίζει δεύτερος. Ποια η διαφορά από την πρώτη θέση; Πείτε μας λίγα πράγματα για τον άνθρωπο Ιβάν Σαββίδη που έχετε γνωρίσει.
«Στο πρώτο απάντησα με λεπτομέρειες ήδη. Για τον μεγαλομέτοχο θα πω ότι αν δεν υπήρχε δεν θα υπήρχε ΠΑΟΚ. Βλέπετε τι γίνεται γύρω μας. Δεν υπάρχει Άρης, Ηρακλής, Καλαμαριά. Κάποτε ήταν πέντες ομάδες. Όποιος δεν το βλέπει εθελοτυφλεί. Εμένα ξέρετε δε μου αρέσει να χαϊδεύω αυτιά».
Η παρουσία του Ιβάν Σαββίδη δε δινει σιγουριά σε σχέση με το παρελθόν;
«Δεν έχουμε δικαιολογία πλέον. Όλα είναι καλά. Παλαιότερα το πρόβλημα ήταν να έχουν λυθεί αυτά και είπα η ευθύνη είναι πιο βαριά για εμάς πλέον»
Κάποιοι λένε ότι έρχεται ο Αναστασιάδης, θα φέρει παίκτες σαν τον Αμαφούλε θα πέσει το μπάτζετ. Θέλετε να πείτε κάτι για όλα αυτά; Και πέρυσι δόθηκε η εντύπωση ότι ξοδεύτηκαν πολλά λεφτά χωρίς αποτέλεσμα.
Τον καημένο τον Αμαφούλε. Κόστισε 30 χιλιάρικα. Εδώ έχουν φαγωθεί 300 εκατομμύρια ευρώ. Ήταν 19 χρονών, βαρέθηκα να το ακούω στα ραδιόφωνα. Να τα έδινα από την τσέπη μου να γλιτώσω. Τι να πρωτοθυμηθώ για να μην κλαίω και να γελάω με όλα αυτά. Αυτές τις ερωτήσεις για το μπάτζετ τις κάνουν στο τέλος. Το σημαντικό είναι τι θα κάνουμε τον Μάιο. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές, υπάλληλοι που πληρώνονται, που ασχολούνται γύρω από τον ΠΑΟΚ.
Πάντα λέω στους ποδοσφαιριστές το εξής. Κοιτάζει ο ένας τον άλλο και λένε παίρνουμε λίγα χρήματα ή πολλά χρήματα. Τους λέω παλικάρια αν εμείς το καλοκαίρι πάρουμε έναν τίτλο, όλα λεφτά και αν μας δώσει είναι λίγα για τη χαρά που θα δώσουμε στον ίδιο, για τις θυσίες που έχει κάνει για την ομάδα και σε κάθε οπαδό ξεχωριστά. Αυτό δεν πληρώνεται όσα εκατομμύρια και αν δώσεις. Αλλά αν το ακουμπήσεις πρώτα. Αυτό ισχύει και για τον προπονητή. Η εκτίμηση δεν είναι τώρα, είναι σαν μια αγορά. Μπορεί να πάρεις ένα παραθαλάσσιο οικόπεδο και μετά από ένα τσουνάμι να χάσει την αξία του. Γνωρίζω που ήρθα.
Τι θα κάνετε για αυτή την απειλή εσείς ή η διοίκηση;
«Tι νομίζετε, ποιος είναι ο προπονητής του ΠΑΟΚ. Που νομίζετε ότι ήρθα; Έχει μεγάλο κουπί εδώ. Έχει πολλή δουλειά εδώ, αλλά δεν είναι δύσκολα αν θα πάμε όλοι μαζί. Υπάρχει ένα κομμάτι που ξεκινάει που είμαστε η διοίκηση, ο προπονητής οι παίκτες και οι άλλοι που θα ακολουθήσουν. Αν πάμε καλά οι άλλοι θα ακολουθήσουν.
Αλλά χρειάζεται "φρένο" στα χειροκροτήματα. Κι εγώ δε θέλω πανηγυρισμούς στην αρχή, γιατί κάθε χρόνο αυτό γίνεται πανηγυρίζουμε στους αγιασμούς και κλαίμε τον Μάιο. Φέτος αν κάνουμε τον αγιασμό χωρίς πολλά λόγια, πανηγυρισμούς όπως όταν ήμουν εγώ ποδοσφαιριστής, μπας και κάνουμε κάτι καλό τον Μάιο. Οι μεγάλες οι ομάδες πανηγυρίζουν στο τέλος. Αυτή είναι μία αλλαγή και αυτό είναι μέλημα δικό μου. Δε θέλω να είμαι χαζοχαρούμενος όλο τον χρόνο, να πετάω στην αρχή στα σύννεφα και στο τέλος να μην κάνουμε τίποτα».
Μετά από τόσα χρόνια στον ΠΑΟΚ ποια στιγμή σας έχει μείνει αξέχαστη;
Αξέχαστη είναι η πρώτη ημέρα που ήρθα. Ζήτησα από την Παναγιά να γίνω προπονητής του ΠΑΟΚ για μία ημέρα και ας με έδιωχναν. Και τώρα είναι η πέμπτη φορά που έρχομαι. Εκείνη ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου».
Θα αποτελέσει μέρος της καθημερινότητας σας η ενασχόληση με τους μικρότερους; H απόσταση της Κ20 με την πρώτη ομάδα είναι μικρή;
«Από την αρχή ήταν στόχος μου να έχουμε ΠΑΟΚτσάκια από τις Ακαδημίες που να παθαίνουν ζημιά όταν χάνουν. Αυτό μακάρι να γίνει, όχι ότι δεν υπήρχε, απλώς εμείς θα προσπαθήσουμε να βάλουμε ένα λιθαράκι. Αυτό είναι ο ΠΑΟΚ. Να έχουμε δικά μας παιδιά που θα βασιστούμε σε αυτά».
Υπάρχει αρκετός χρόνος μέχρι τους πρώτους αγώνες;
«Είναι αρκετό το διάστημα μέχρι τους αγώνες, αλλά έχουμε και το προβληματάκι με τις Εθνικές ομάδες. Και ο Ολυμπιακός το έχει, αλλά ξεκινάει πιο αργά από εμάς. Εγώ πιστεύω στην Εθνική, είμαι φαν του Ελληνα παίκτη, πιστεύω ότι θα προχωρήσει».
Για τις φήμες ότι δεν δουλεύει με μεγάλα ονόματα:

«Μάλλον με περνάς για ηλίθιο λες δηλαδή ότι ο προπονητής του ΠΑΟΚ θέλει να πάρει τίτλους χωρίς να έχει κοντά του μεγάλους παίκτες. Τι να διευκρινίσω, κάτι που είναι ψέμα; Πείτε μου ένα, ένα παράδειγμα που είχα πρόβλημα με μεγάλο παίκτη. Βρείτε έναν. Το θέμα όμως δεν ειναι αυτό, το θέμα είναι οι παίκτες που θα έρθουν να είναι μεγάλοι στο γήπεδο, όχι στο όνομα. Το ίδιο πρόβλημα που θα έχει ο Κίτσιου, θα έχει και το μεγάλο όνομα. Εγώ δεν κοροϊδεύω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου