Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Δικάζεται ο καθηγητής μουσικής που «τσιμέντωσε» τη σύζυγό του

image
Την ενοχή του κατηγορούμενου καθηγητή μουσικής Γιάννη Κατσιλάμπρου για τη δολοφονία της συζύγου του Παναγιώτας Μαζαράκη τον Σεπτέμβριο του 2008, ζήτησε ο Εισαγγελέας από τους δικαστές του Μεικτού Ορκωτού 

Εφετείου. Ο καθηγητής κατηγορείται ότι δολοφόνησε τη σύζυγό του, σολίστ πιάνου, την οποία στη συνέχεια έθαψε στο πάρκο Πικιώνη στη Φιλοθέη, δίπλα στο σπίτι τους.
«Επέδειξε ιδιαίτερη σκληρή συμπεριφορά ακόμη και στο πτώμα της συζύγου του, το οποίο έκρυψε, πέταξε, ξεγύμνωσε, έθαψε και τσιμέντωσε χωρίς ίχνος αγάπης και συμπόνιας προς αυτήν» είπε χαρακτηριστικά ο εισαγγελέας, ο οποίος έκρινε ότι το έγκλημα του κατηγορουμένου ήταν προαποφασισμένο.
«Συνάγεται με σαφήνεια ότι ο κατηγορούμενος είχε αποφασίσει να σκοτώσει την σύζυγό εκ των προτέρων. Δεν υπήρξε ο έντονος καυγάς που υποστηρίζει. Έφαγε μαζί της, την άφησε να ξαπλώσει κι όταν εκείνη κοιμήθηκε τη χτύπησε με το σίδερο στο πρόσωπο. Βλέποντας ότι ήταν ακόμη ζωντανή την έσυρε στο μπάνιο και την έπνιξε. Ενήργησε με προμελετημένο δόλο και από πρόθεση τόσο κατά τη λήψη της απόφασης να σκοτώσει τη σύζυγό του όσο και κατά την εκτέλεση της πράξης».
Ο Εισαγγελέας υποστήριξε ότι δεν αποδείχθηκε βρασμός ψυχής καθώς όπως είπε «η ψυχρή, απογυμνωμένη παντός συναισθήματος συμπεριφορά του προς την οικογένεια του θύματος μετά την πράξη και οι προσπάθειες του να κερδίσει χρόνο για να εξαφανίσει τα ίχνη της φρικτής και αποτρόπαιης πράξης του δεν συνηγορούν σε κάτι τέτοιο».
Τι είπε ο κατηγορούμενος
Σε λυγμούς ξέσπασε κατά τη διάρκεια της απολογίας του ο 42χρονος κατηγορούμενος, ο οποίος προσπάθησε να πείσει τους δικαστές ότι είχε προηγηθεί έντονος καυγάς με το θύμα που τον οδήγησε στο έγκλημα, όταν η σύζυγός του αμφισβήτησε την πατρότητα της κόρης τους.
«Με έθιξε, έθιξε τον ανδρισμό μου. Τώρα, εκ των υστέρων, καταλαβαίνω πως πήγε να με τρελάνει… Δεν θα συγχωρήσω ποτέ τον εαυτό μου. Τον μισώ, δεν αντέχω που τον βλέπω στον καθρέφτη», είπε ο κατηγορούμενος ο οποίος αναφερόμενος στο περιστατικό υποστήριξε πως η σύζυγός του τον απείλησε με μαχαίρι.»
«Πήρε από το συρτάρι της κουζίνας το μαχαίρι και μου επιτέθηκε, εγώ έφυγα, ανέβηκα πάνω και μπήκα στο υπνοδωμάτιο, εκείνη με ακολούθησε φωνάζοντας ‘θα σε σκοτώσω’. Τότε πήρα το σίδερο και τη χτύπησα στο κεφάλι. Αμέσως σηκώθηκε και μου είπε τι έκανες ρε μ...κα, θα σε κλείσω για πάντα στη φυλακή. Τότε τη χτύπησα με δύναμη, με γροθιά στο στήθος. Εκείνη έπεσε κι έμεινε ακίνητη. Προσπάθησα να τη συνεφέρω αλλά μάταια. Μόλις κατάλαβα τι είχε συμβεί με έπιασε πανικός. Η πρώτη σκέψη μου ήταν να αυτοκτονήσω. Μετά όμως σκέφτηκα να αποκρύψω το γεγονός, μήπως και κατορθώσω να μεγαλώσω τα παιδιά μου» υποστήριξε ο κατηγορούμενος.
Ο κατηγορούμενος στη συνέχεια όπως είπε, έθαψε και τσιμέντωσε το πτώμα στο πάρκο Πικιώνη, από πανικό, ενώ επέρριψε ευθύνες στον εαυτό του γιατί όπως είπε έπρεπε να είχε φύγει από την αρχή του καυγά.
Είπε ακόμη ότι είχαν συχνούς τσακωμούς εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων, ενώ υποστήριξε πως η σύζυγός του χειροδικούσε σε βάρος του και του μιλούσε άσχημα. «Προτιμούσε να κάνει έναν καυγά και να ξεσπάσει πάνω μου σαν να ήμουν σάκος του μποξ, παρά να λύσει το πρόβλημα. Το ότι εγώ ήμουν 2μετρα κι εκείνη 1.60 δεν σημαίνει ότι δεν με χτυπούσε. Κι ο μεγαλύτερος πόνος είναι ο ψυχικός. Χίλιες φορές να με χτυπούσε ένας μπράβος παρά η 1.60μ γυναίκα μου, που αγαπούσα», είπε ο κατηγορούμενος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου